O planach na weekend 

Właśnie skończyłam układać egzamin z języka dla studentów ekonomii i chyba trochę mi się mózg zlasował. Poszło mi za to bardzo sprawnie, w porównaniu z ubiegłym rokiem wręcz ekspresowo. Dotarło do mnie rownież, że czerwiec zleci potwornie szybko i zanim się obejrzę, będę miała strasznie dużo do roboty, więc muszę się postarać wyodpoczywać niejako na zapas podczas tych 4 dni. Napić wina i najeść krewetek, salmorejo nieteściowej (z pomidorów o smaku  pomidorów!) i wszystkich możliwych tapas. Najlepiej tkwiąc w basenie. (Właśnie usłyszałam od nieteściowej o nadchodzącej bardzo przyjemnej fali gorąca. Doskonale się składa!) Nawet nie wiedziałam, że ja tak bardzo potrzebuję tego miniurlopu – niby Kanary były prawie przedwczoraj, a bateryjki już znowu puste. (Mówię, że się starzeję.) Tymczasem kostium kąpielowy dla starszych pań dotarł i wyglada nieźle, więc zostanie wyprowadzony na spacer w dniu, w którym będę już opalona i będę mogła sobie pozwolić na leżenie na brzuchu. 

Proszę, napyskowałam na Fargo, że drugi sezon był lepszy, i ostatni odcinek wyraźnie podniósł poziom. Oraz, jak bardzo obrzydliwą postać można wykreować, robiąc jej właściwie TYLKO obrzydliwe zęby??? Zastanawia mnie to od momentu, kiedy tylko pojawił się czarny charakter tego sezonu. Mistrzostwo świata! 

A wczoraj skopałam sobie tyłek treningiem z użyciem kettla i dzisiaj chodzę jak koncertowa pokraka. W środę obiecałam sobie skopać go na nowo, ostatni dzień przed wyjazdem, coby nie mieć problemów z zaśnięciem na lotnisku, na walizce zapewne, bo lot o 6.40. Rano. 

PS. A tutaj proszę uprzejmie najnowsze obuwie z Zary. Nogi nie moje. A buty bardzo wygodne. 

Skomentuj

