Głównie o rozgoryczeniu pogodą, chociaż trochę też o niefarbowaniu włosów 

Naprawdę nie wiem co takiego uczyniliśmy bogowi pogody, ale niewątpliwie coś dużego, bo w każdy, ale to każdy wypad wielkanocny jest wściekły ziąb. I prawie za każdym razem długodystansowe prognozy są optymistyczne, po czym pogarszają się z dnia na dzień, aby w końcu stać się wietrzną, pochmurną i zimną rzeczywistością. O, padać raczej nie zwykło, ciekawe dlaczego, może jednak aż tak bardzo się nie naraziliśmy. Ale jako że miałam już w tym roku na sobie lekką sukienkę i prawie odkryte buty, i to wcale nie tylko na Kanarach, oświadczam że czuję się rozgoryczona i rozczarowana. Gupią pogodą.

A jutro jak zechcę, mogę świętować. Półocznicę niefarbowania włosów! Nie powiem, czasem mnie denerwują, był też czas, kiedy czułam się zgoła brzydka i wydawało mi się, że to przez niebycie tak bardzo blond jak kiedyś, ale ogólnie nigdy nie pomyślałabym, że aż tyle wytrzymam i to bez wielkich cierpień. Poza tym wczoraj poprosiłam Tego, żeby mi zmierzył te najkrótsze włoski ma karku, które trzy miesiące temu miały najwyżej 2 cm, i on mi mówi że mają teraz prawie 7! Jak to nie jest powód do świętowania…!

Prezentują się jak poniżej i nie był to ani szczególnie bad ani szczególnie good hair day. (Ale wyjątkowo piękna pogoda, chlip, chlip). Przy takiej perspektywie w styczniu praktycznie nie były dłuższe niż kolczyki. 

Post włosowy pewnie będzie w listopadzie, po roku od zmiany wprowadzenia pielęgnacji. 

Poza tym nic nowego, dalej robię formę życia, i staram się chociaż raz w tygodniu trenować też kickboxing i aktualnie mam po nim takie zakwasy w korpusie, że boli mnie jak kaszlę. Czy nawet głębiej odetchnę, właśnie to sprawdziłam. I chociaż bywałam w życiu CHUDA (teraz nie jestem), to właśnie teraz najlepiej leżą na mnie ubrania. 

Skomentuj

