O kosie i karnawale

Doskonale wiem, że ględzenie o wiośnie w lutym, nawet jeśli jest to koniec lutego a temperatura oscyluje wokół 10 stopni, może wywołać pogardliwe puknięcie się palcem w czoło, ALE wrócił nasz kos!!! Mieszkający w zagajniczku obok garaży i umilający nam swoją muzyką winka na balkonie kos jest z powrotem i wczoraj nawet śpiewał około północy! Możliwe oczywiście, że kosowi coś się w kalendarzu przestawiło i jeszcze pożałuje przedwczesnych treli, ale równie prawdopodobna jest opcja, że kos WIE WIĘCEJ NIŻ MY. I że zima już naprawdę nie wróci, amen.

A w tym tygodniu mamy Tłusty Czwartek oraz kulminację reńskiego karnawału, na którą nie mam najmniejszej ochoty. W sam czwartek jestem uratowana, pracuję 10 godzin, a u mnie w pracy nikt nie ma głowy do karnawałów. (W większości firm idzie się do pracy w karnawałowym kostiumie, pracuje do magicznej 11.11., a potem impreza. U nas test dla obu grup.) Na resztę dni, czyli sobotę i poniedziałek, w końcu przyda mi się do czegoś aktualny stan moich finansów, bo nie znam nikogo, kto po poinformowaniu go smutnym głosem, że mam wyliczone, iż do wypłaty mogę wydać maksymalnie 5,50€ dziennie, w dalszym ciągu nalegałby, żebym na przyklad pojechała z nim na karnawał do Kolonii. 

Oraz chciałam się pochwalić, że w tym miesiącu odnotowałam największą chyba częstotliwość ćwiczeń od zarania moich dziejów w tym zakresie. A mianowicie na 21 dni lutego, dni treningowych miałam 13. (Liczę rownież te kilku(nasto)kilometrowe spacerki.) Może to znowu ta witamina D, bo do mnie to niepodobne! 

Skomentuj

