O tradycyjnym oraz telewizji. 

Zacznę tradycyjnie: niech ten styczeń już się skończy!… Bo na razie to dosłownie cios za ciosem, zwłaszcza w finansowym sensie, więc podjęte przeze mnie wyzwania NIE FARBOWAĆ WŁOSÓW (15 tygodni i nie mam potrzeby!) oraz NIE ROBIĆ ŻELOWYCH PAZNOKCI (5 tygodni i nie jest źle) powinny wyjść mi na dobre w każdym sensie. Nigdy przedtem nie robiłam tego typu postanowień, nie wspominając o upublicznianiu ich na blogu, więc jestem naprawdę podekscytowana, a własny, coraz lepiej widoczny kolor włosów naprawdę mi się podoba! 

Poza tym zaliczyłam błyskawiczną wizytę w domu rodzinnym, a w trakcie podróży powrotnej usłyszałam rozmawiającą przez telefon panią za mną, zwracającą się do interlokutora w te słowy: Dwa godziny spałam, normalnie jak BORSUCZ!! Przełknąwszy formę liczbnika, zastygłam w zadumie nad tą dziwną krzyżówką zoologiczną, a może naprawdę są w Polsce regiony, które tak nazywają borsuki?? A może u mnie z uszami coś NIETEGES??

Pozostając w temacie polskim, mam 2 obserwacje telewizyjne.

a) Eksperci w telewizji robią rewolucje w każdym temacie: kuchennym (Gessler), stylistycznym (Sablewska), fryzjerskim (taki brunet na M), mieszkaniowym (Szelagowska), ślubnym (taka ładna blondynka, była tancerka), sprzataniowym (Rozenek) oraz

b) prawie wszyscy, a najbardziej Gessler i fryzjer, zamaszyście rzucają kurwami na wizji.

Czy to jest teraz modne??? Bardzo długo nie oglądałam polskiej telewizji i szczerze mówiąc odczułam autentyczne zdumienie, mimo wypiiiiiiiiipowania kurw i spierdolonych rzeczy (typu tatar bądź pasemka). 

Tymczasem nie ma wyjścia, czas iść sprawdzać egzaminy. 

komentarze 3 so far »

  1. 1

    frotka said,

    publiczna kurwa jest chyba teraz modna

  2. 2

    soullm said,

    O tempora, o mores!

  3. 3

    patrasova said,

    tak tak, to klasyka. I wszędzie, ale to wszędzie poradniki w stylu : sześć punktów jak zjeść pomidora albo pięć miejsc, które musisz zobaczyć albo wypunktowane to i to i owo. Ta durna moda najbardziej obecna jest na blogach;P


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

