O szkodliwych wpływach 

Oglądanie „Przyjaciół” baaaaardzo źle na mnie wpływa. Jesteśmy już gdzieś w połowie piątego sezonu, Rachel nie pracuje już w kawiarni i przestała nosić te potwornie krótkie kiecki, jedyny element jej stroju, którego Z WIADOMYCH WZGLĘDÓW (wczoraj szefowa, po krótkim smalltalku dotyczącym pracy do mnie mówi: Czy ta sukienka jest dzianinowa? Może z Esprit? Bo mam podobną! A ja jej na to że, Tak, wiem, ale nie, twoja ma prawdziwy golf, a moja tylko stójkę. Ale obie mają świetną długość, co? Taką akurat NA NASZE LATA… Poczym wpadłyśmy w melancholijną zadumę.) nie zamierzam kopiować. Całą resztę kopiuję jak cię mogę, i nawet dwa aksamitne topy już nabyłam. Oraz zastanawiam się nad sukienką. 

Tymczasem jutro przyjeżdża nieteściowa ze swoim chłopakiem i znajdujemy się w szale sprzątania, w którym już udało się zgubić jeden grzebień. 

Oraz nurtuje mnie pytanie: czy niska osoba może posiadać długi płaszcz? Bo przyszedł ten zakupiony na czarnym piątku, milutki, wełniany i przepiękny, ale właśnie długi, prawie do pół łydki. Nie wiem po co pytam ludzi o opinię, mnie się on podoba i ja w nim takoż, ale Ten wziął i mnie wpędził w niepewność. 

1 Response so far »

  1. 1

    patrasova said,

    pewnie, że tak! może, może, najwyżej kupi się wysokie szpile!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

