O tym że nie mam czasu i innych takich

Coś bym napisała, ale jedyne co mi przychodzi do głowy, to fakt, że okropnie ostatnio nie mam czasu. W zeszłym tygodniu 34 godziny, w tym 32 (aktualny status: 26/32) i do tego sprawdzanie niezliczonych wypocin, które w swej inteligencji własnoręcznie zadałam. (Czy ja mam aby na pewno dobrze w głowie? Myślę, że zacznę robić jak moja przyjaciółka Annabelle: „Dziś tylko 8 osób przyszło! Dziś będziemy pisać wypracowanie, będę miała tylko 8 do sprawdzenia!”) Nie dziwota, że szafę mam prawie pustą, a cała odzież piętrzy się w koszu do prasowania i zupełnie nie mam pojęcia co jutro na grzbiet włożę. 

A jeśli mowa o wkładaniu na grzbiet, to zakupiłam kieckę na chrzciny (lecimy pojutrze!) chociaż wcale nie jestem pewnia czy ją założę, oraz wściekła nam się ładna pogoda i nagle z zapowiadanych 25 stopni i słońca zrobiły się 22 i możliwy deszcz. A Ten przez ostatnie dwa tygodnie siedzi po nocach przy biurku i kończy prezent – pięć lat temu obiecał kuzynowi na ślub własnoręcznie wykonany rysunek Mostu Rzymskiego w Cordobie i usiłuje dotrzymać słowa na chrzest jego pierworodnej córki. W formacie A2, więc łatwo sobie wyobrazić, jak bardzo w chwili obecnej nienawidzi rysowania, kuzyna oraz własnych, głupawych obietnic. 

Tymczasem skończyłam drugi sezon Broadchurch i jakby mi rękę odciął! Ostatnio widziałam zdjęcie osoby nad brzegiem morza melancholijnie wpatrującej się w horyzont, a pod nią napis: Za każdym razem gdy skończę serial na Netfliksie. Wypisz wymaluj ja. Trzeci sezon podobno istnieje, tylko kto wie kiedy będzie dostępny. I czy doczekam. 

Edit: skończył! Według mnie całkiem niezłe.

Skomentuj

