O BUTACH i serialach

No i stało się. Dzisiaj rano było 3 stopnie oraz włączyłam ogrzewanie. 

Oczywiście dokładnie wtedy, kiedy przyszły moje najnowsze buty i tak bardzo chciałam je jeszcze ponosić bez rajstop!… (Jeśli chodzi o stopy, nie marznę zbytnio, mam wysoką granicę tolerancji i NIE WĄTPIĘ że jeszcze je na gołe stopy włożę, ale 3 stopnie? Hmmm.) Jeśli natomiast o same obuwie chodzi, żywo staje mi przed oczami cytat z „Całego zdania nieboszczyka” Chmielewskiej (możliwe że niedokładny): „…na nogach miałam bowiem  modne buty, których obcasy bardziej przypominały końskie kopyta niż obcasy…”. 50(!) lat później, a nic nie straciło na aktualności: 


Druga strona jest asymetryczna, całkowicie zabudowana.

Tymczasem wdrażam się w nowy semestr i aktualny plan zajęć, i na razie mi się bardzo podoba (najbardziej kończenie tygodnia w czwartki o 15.45, ale to się może szybko zmienić. Póki co, odkorkowuję wino.).

Od kilku miesięcy posiadam Netflix i wiecie co odkryłam ostatnio? Że kabel od kablówki wymsknął się z gniazdka, przy odkurzaniu zapewne, i tak sobie leży od kilku tygodni. A Ten i ja najpierw obejrzeliśmy ciurkiem wszystkie po kolei odcinki „The big bang theory” (uwielbiam i ryczę ze śmiechu, mimo że niektóre dialogi znam na pamięć) a teraz lecimy z „How I met your mother”. Nie żeby po raz pierwszy, ale za pierwszym razem za bardzo chciałam się już w końcu dowiedzieć, o co chodzi z tą tytułową matką, żeby zwracać uwagę, na głęboką mądrość tego serialu. Teraz z kolei, wiedząc właściwie co się stanie, mogę wreszcie docenić prawdziwość sytuacji i niektórych schematów w związkach. (I wytykać Temu pewne sprawy paluchem.) Bardzo pożyteczne! Oprócz tego mamy napoczęte różne sezony „Broadchurch”, „Narcos”, „Get down” „Orange is the new black” i „House od cards”. Wszystkie palce lizać, więc kiepsko widzę przyszłość tego kabla.  

Skomentuj

