O butach (!) i październiku

Jak wynika z ostatniego odcinka, w kwestii uczuć sporo się u mnie pozmieniało, w kwestii butów natomiast – TAK ŚREDNIO. Ostatnio bardzo podoba mi się trend ugly shoes oraz granny shoes, a zamiast niebotycznych obcasów (niestety, może inni potrafią prowadzić zajęcia na siedząco, mnie się za cholerę nie udaje) wybieram różnego rodzaju platformy i koturny, oraz obcasy -klocki. Bardzo superekstraordynaryjny egzemplarz zamówiłam sobie 5 minut temu (gdyż rachunek z karty kredytowej będzie już za następny miesiąc. A rachunkami za następny miesiąc będę się martwić za miesiąc) i już przestępuję z nogi na nogę! 

Z nogi na nogę przestępuję rownież na myśl o październiku – w pierwszą mini-podróż z jednym noclegiem wybieramy się już jutro, do belgijskiego miasta Leuven (bo długi weekend, bilet na belgijskie koleje już opłacony i tam nas jeszcze nie było), w kolejną, nieco dłuższą, choć niewiele, w trzeci weekend października do hiszpańskiej Córdoby (bo ważne chrzciny w rodzinie Tego), a w ostatnią w weekend ostatni, zahaczający już o listopad (do Bułgarii, bo tak daleko na wschód jeszcze nas nie zaniosło!!!). 

Ekscytację, choć nieco przemieszaną z różnymi innymi uczuciami, odnotowuję też na tle przyszłego piątku, bo mam spotkanie z szefową na temat nowych projektów. (Poza tym, wraz z szefową oglądamy się zawsze dokładnie od stóp do głów podczas naszych spotkań, na tle odzieżowym rzecz jasna. Mamy totalnie różny styl, ona bardziej kobiecy, ja bardziej minimalistyczny, ale zawsze doceniamy look tej drugiej. Śmiem twierdzić, że pozytywnie wpływa to na nasze wzajemne stosunki.) Mam nadzieję, że do piątku już buty dojdą!… 

Skomentuj

