O hiszpańskim czasowniku i wielkopomnym dniu

Wiecie że Hiszpanie mają specjalny czasownik oznaczający „Nalewanie sidry w specjalny sposób, czyli z góry, do nachylonego naczynia i pryskając wszystkim zgromadzonym na buty”? Ja też nie wiedziałam, ale już wiem, chociaż zapomniałam jak ten czasownik brzmiał. Nie pamiętam też, czy ja za każdym razem miałam takiego kaca po? Pewnie tak, i uprzejma pamięć wypiera za każdym razem ten fakt, każąc mi się CIESZYĆ przed.

Jednak każdy kac ma to do siebie, że mija (jak wszystko inne zresztą), i dzisiaj, już w dobrym zdrowiu, odnotowałam wielkopomny dzień. Otóż obok lustra w łazience zmaterializował mi się pająk, z tych nieszkodliwych, z długimi łapami, i NIE ZABIŁAM GO. Najpierw przełknęłam ślinę, zakończyłam czynności przed lustrem i wyszłam z łazienki, dając mu szansę na samodzielne oddalenie się. Po kilku minutach wróciłam, bo w końcu to moja łazienka i nie będzie mi się tu byle pająk rządził. Rzeczony wciąż tkwił w tym samym miejscu, nie wyrażając chęci ewakuacji. Zbliżyłam się powoli, uważając żeby na mnie nie skoczył, z determinacją zgarnęłam go między dwa płatki papieru toaletowego i wyprowadziłam na balkon.Trzeba go było widzieć, jakiego szwungu dostał, mało mu się odnóża nie poplątały! Mój pierwszy ułaskawiony pająk.

A poza tym wiecie co? CZEKAM NA MEJLA. Tak jest, wciąż od tego samego pana, którego wprawdzie rozumiem, że niedawno został ojcem i ma to prawo zepchnąć mu na dalszy plan inne wydarzenia, ale kurde. Do końca czerwca miało się wyklarować i z każdym upływającym dniem mam coraz mniej na tę klarowność nadziei.

A teraz Ten ogląda mecz i trochę się boję wejść do salonu bo gra Sewilla i zdaje się że NIE WYGRYWA.

komentarze 3 so far »

  1. 1

    jaga197 said,

    Już wygrywa 😉 A jednego gola nawet strzelił Polak 🙂

  2. 2

    jaga1973 said,

    Znaczy wygrywała… To byłam ja – jaga 🙂

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Wygrałaaaaaaaaaaa!!! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

