O niechęci do przedmiotów martwych

Odgrażałam się już od dłuższego czasu, ale wczoraj w końcu nadszedł ten dzień, postąpiłam ROZSĄDNIE i zakupiłam laptopa z windowsem. (Tak, upieram się że decyzję podyktował mi rozsądek, nie chciałam wydawać fortuny za dizajn i jabłko, zakupiony acer jest solidnym komputerem o świetnych parametrach,  a do obecnej pracy niestety potrzebuję internet explorera.)

No i przywlokłam go do domu, usiłując symulować radość, z obrzydzeniem popatrzyłam na idiotyczne aplikacje w windowsie osiem, skonfigurowałam to i owo, po czym zapragnęłam obecności Tego przy wyżej wymienionych działaniach, zabrałam kabel i udałam się do salonu, gdzie Ten oglądał telewizję. Usiadłam obok niego na kanapie, wetknęłam wtyczkę do kontaktu, i w tym momencie Ten przestał oglądać telewizję. Bo telewizor zrobił PLOF, po czym zgasł, i już się nie włączył.

Nie wiem co się dokładnie stało, ani dlaczego, ale jeśli przed tym PLOF byłam jeszcze w stanie rozwinąć jakieś ciepłe uczucia do tego laptopa, to po nim stało się to zupełnie niemożliwe. Ja nawet nieszczególnie chętnie oglądam telewizję i chwilowy brak odbiornika jest mi całkowicie obojętny, ja po prostu nieuleczalnie się do ustrojstwa uprzedziłam.

Hm, myslałam że tylko z ludźmi tak mam.

Skomentuj

