O tuczącym jedzeniu

W sobotę Ten zaprosił Helenę i Setę na brownie. Przedtem zrobił brownie. Oraz kupił litr lodów waniliowych i bitej śmietany, do towarzystwa dla brownie. Helena i Seta nie wołoduchy, wszystkiego nie zjedli, wobec czego resztki produktów zostały do poniedziałku.

W poniedziałek wieczorem Ten rzekł:

T: Chcesz trochę lodów?
Ja: No nie wiem… Lody tuczą.
T: Ty, zobacz jaka jesteś, ja przynajmniej zjadłem całe brownie, co zostało, ty nic nie zjadłaś!.. Nie bądź świnia, wykończ przynajmniej bitą śmietanę!
Ja: Zwariowałeś? Mam otworzyć buzię i wstrzyknąć do niej bitej śmietany???
T (z zatroskaną miną): Ja tak wczoraj zrobiłem…

Kurtyna.

Skomentuj

