O odwracaniu uwagi

Wiecie co ostatnio porabiam nocami? Uczę się spać na wznak. Wyczytałam bowiem ostatnio, że spanie na boku, że nie wspomnę o na brzuchu, bardzo sprzyja powstawaniu zmarszczek nie tylko na facjacie, ale i na dekolcie, oraz, uwaga, deformuje biust. Więc pomyślałam sobie że co mi szkodzi spróbować, i nawet nieźle mi idzie. A przy okazji odkryłam dodatkowy i odczuwalny natychmiast plus tej pozycji, a mianowicie fryzurę o poranku mam znacznie mniej przypominającą jesień średniowiecza, co przy wstawaniu o szóstej rano jest nie do przecenienia.
A piszę Wam te wszystkie głupoty po to, by odwrócić uwagę, głównie moją własną, od faktu że TO JUŻ JUTRO, już jutro rzucą mnie na pastwę trzydziestu studentów i JAKOŚ NIE CHCE MI SIĘ WIERZYĆ, że tak naprawdę, to oni boją się mnie bardziej niż ja ich.

1 Response so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    Naprawdę. Mówi ta co uczyła dorosłych. A jak dorośli jeszcze chcą się uczyć to jest cudnie. I trzymam kciuki, żeby jutro tak było 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

