O zmianach

Przepowiedziałam sobie że nowy rok przyniesie zmiany i przepowiednia sprawdziła mi się w zastraszającym tempie. Najpierw nastąpiła ta najgorsza z możliwych, po której myślałam, że nigdy nie będę w stanie niczego napisać, a tym bardziej niczego zabawnego, ale życie jakie jest, wszyscy wiedzą. Więc znowu piszę, o zmianie, tym razem bardzo pozytywnej i bardzo wyczekiwanej, a mianowicie przyjęli mnie do pracy w miejscu, w którym od samiutkiego przyjazdu do tego miasta chciałam pracować. Życie pogrywa sobie w bardzo ciekawy sposób, a to, w jaki sposób tę pracę dostałam, jest dla akurat mojego bardzo bardzo typowe. Więc siedzę tu i szczerzę sobie zęby do otrzymanego właśnie mejla.

Komentarze 2 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    Gratuluję i ściskam kciuki za tylko już pozytywne zmiany.

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Dzięki Jaguś!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

