Rok rozpoczął się w najgorszy możliwy sposób.

Jutro znowu jadę do Polski.

Na pogrzeb.

Już nie mam do kogo dzwonić w każdą niedzielę o jedenastej.

Komentarzy 6 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    Bardzo mi przykro.

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Dziękuję Jaguś. I bardzo mi miło że Ty mnie jeszcze czytasz.

  3. 3

    eczareczka said,

    Ja tez czytam. Bardzo długo czytam

  4. 4

    jaga1973 said,

    Cały czas czytam, kibicuję i wspieram, choć mało się odzywam.
    I jeszcze wczoraj wpadło mi w ucho:
    „A jeśli ktoś bliski nam odchodzi nagle, wiedz
    To tylko podróż jest
    Z ciemnych pokoi do
    Ogrodów i ciepłych plaż
    Wysokich gór i palm”

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Serdecznie pozdrawiam wszystkich czytajacych i dziekuje za wsparcie. Z nostalgia mysle o czasach, kiedy wszyscy blogerzy sie znali, zadnemu nie chodzilo o kase i statystyki, a kazdy kazdemu zyczliwie komentowal kazdy wpis…

  6. 6

    Pinot said,

    Przykro mi, przesyłam ciepłe i wspierające fluidy.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

