O tym, że się przeprowadzamy

Jak będę chciała kupić sobie kolejną kurtkę czy płaszcz, dajcie mi w łeb. (Mam jedną, wielką niebieską torbę z Ikei, PO BRZEGI I Z CZUBKIEM wypełnioną samymi kurtkami i płaszczami.) Jak będę chciała kupić sobie kolejny sweter, dajcie mi w łeb. (Mam kolejną, wielką niebieską torbę z Ikei, wypełnioną samymi swetrami.) Jak będę chciała kupić sobie kolejną torebkę, dajcie mi w łeb… (Mam powiedzieć co mam niebieskiego i wielkiego z Ikei, wypełnionego samymi torebkami? Dodam, że wszystkie są skórzane i piękne, i wszystkie mi bardzo potrzebne!)

Ten natomiast spakował już i przeniósł do nowego mieszkania wszystkie swoje gacie, co oznacza, że do soboty będzie chodził z gołym tyłkiem.

Jednym słowem, przeprowadzamysię.

Skomentuj

