O tym że teraz to już naprawdę

W przyszłym tygodniu znowu długi weekend (uwielbiam maj i czerwiec) a my znowu lecimy! Do Marbelli. I znowu nie będziemy mieli czym wrócić, tylko że tym razem naprawdę. Tym razem cud się nie zdarzy, bo ostatni pociąg z Brukseli do Aachen odchodzi o 20.07, a my o 19.55 wylatujemy z Malagi. W niedzielę. Czeka nas więc spędzenie nocy na dworcu (mam nadzieję że nie zamykają!) i powrót do Aachen w poniedziałek rano, zapewne prościutko do pracy. Spoko. Cztery dni słońca i jedzenia krewetek wydają się wystarczającą rekompensatą, nieprawdaż?

(Przy okazji muszę powiedzieć, że jest to jeden z powodów, dla których kocham Tego. Jest jedyną znaną mi osobą, z którą da się robić takie rzeczy.)

A wczoraj NIE WIEM PO CO polazłam do H&M (Skończyłam z kupowaniem szmat, już wspominałam? Teraz będę kupowała szafki, garnki i farby. Znaczy, jak tylko znajdziemy mieszkanie.) i znalazłam na wyprzedaży (wyprzedaż się rozpoczęła, wiedzieliście?) jedwabną koszulkę na ramiączkach. W rozmiarze 42, ale to drobiazg, jeśli chodzi o jedwab, w ogóle nie patrzę na rozmiar, sam dotyk materiału powoduje, że dostaję małpiego rozumu i pędem lecę do kasy.

Na amazonie natomiast znalazłam gacie do mojego nabytego w zeszłym roku, również na wyprzedażach, stanika od bikini i osiągnęłam absolutną nirwanę, gdyż stanik ma śliczny kwiatowy retro wzorek i najpiękniejszą na świecie formę balkonetki i rozkoszowanie się owym faktem zaburzał mi jedynie brak pendantu w postaci gaci.

No. To idę ketlem pomachać na dobry początek dnia.

 

Komentarze 4 so far »

  1. 1

    aselniczka said,

    oo, koniecznie zatem, gdy przyjedziesz do Warszawy następnym razem, musisz odwiedzić Safripsti. jest tam caly dział jedwabnych koszul :3

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Odwiedzenie Warszawy mam w planach od co najmniej 8 miesięcy i ciągle coś wypada! Jak w końcu dojdzie do skutku, to mnie tam zaprowadzisz! 😀

  3. 3

    soullm said,

    A nie mysleliscie o taxi z brukseli? Kosztuje to okolo 150 jurkow ale taniej to niz noclegi czy zarwane nocki its. 150 do maastricht oczywiscie ale do aachen nie powinno byc znaczacej roznicy. sa tez ludzie co sobie dorabiaja do pensji i odbieraja z lotnisk wiec popytaj.

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Czy Ty wiesz ile rzeczy do nowego mieszkania można kupić za 150 euro????? Dziękuję, z rozkoszą prześpię się na dworcu 🙂 jak za komuny, kiedy to całą rodziną koczowaliśmy w Toruniu, czekając na przesiadkę o świcie… toż to prawie hipsterstwo 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

