O emocjach

Dzisiaj Ten przepłynął – przejechał – przebiegł swój pierwszy triatlon.
…Co ja przeżyłam!
(Jak Wam powiem, że łykam łzy podczas dobrego skoku narciarskiego naszych albo jak Kuba Błaszczykowski strzeli gola na mistrzostwach Europy, to myślę że da to Wam niezły obraz tego ile ich łyknęłam stojąc najpierw na skraju basenu, a potem polnej drogi.)
(Nie żebym jakoś szczególnie wyróżniała Kubę, ale żadnego innego gola nie jestem w stanie sobie przypomnieć.)

W każdym razie. Dawno nie czułam takiej dumy.

image

Skomentuj

