Głównie o tym że jest i będzie zimno

Czajnik mi się zepsuł i aktualnie grzeję wodę na herbatę w mikrofalówce. Trzeci kubek wody na herbatę, dla ścisłości,a poza tym siedzę z inspektorem Barbarotti pod kocem, gdyż JEST MI CHOLERNIE ZIMNO!!!! A na domiar złego nie mogę ani włożyć skarpetek, ani porządnie przykryć tym kocem nóg, gdyż właśnie pomalowałam sobie paznokcie.

Prognoza na Paryż też jakby zmieniła zdanie, wobec czego wyrzuciłam z walizki dwie niekompatybilne z rajstopami kiecki i wcisnęłam na ich miejsce moherowy golf.

A kto zgadnie co zamówiłam sobie na amazonie? (I nie będzie mnie jak dojdzi) No?
Taaaaak!!! Sześciokilowego ketla!!

1 Response so far »

  1. 1

    soullm said,

    Biedny dostawca………… a wlasnie. Co z ta prognoza??? Mialo byc tak pieknie a tu PYK i sie zje.. zepsulo. Jak to? Nie tylko niebo nad Paryzem sie zbiesilo. Moze to tylko taki zarcik?


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

