O przytomności i kryminałach

Więc jak było do przewidzenia po wybuchu lata nastąpił wybuch zimy i obecnie mam stopni jeden, a najwyższa dobowa przepowiednia na następne trzy dni to dziesięć. Przy chmurach tudzież deszczyku.

A, i jedziemy do Paryża. Autobusem. Pewno będzie bardzo fajnie, bo autobus ma planowy przyjazd do francuskiej stolycy o godzinie szóstej rano. Powrót natomiast do Aachen, w pracujący wtorek, o 4.30. Rano. No ale cóż. Jak zwykle uznaliśmy że jest to problem nas w przyszłości a nie nas w teraźniejszości, calutkie 4 dni w Paryżu są nie do przecenienia, a przytomność w pracy natomiast jest mocno przeceniona. Wiem, bo ostatnio rzadko bywam przytomna, gdyż cierpię na alergię. Cierpienie polega na tym że zamiast spać smarkam, i w piątek, po takiej przesmarkanej nocy poszłam sobie kupić rajstopy. Czarne. Po wypakowaniu i obejrzeniu przy różnorakich typach oświetlenia, niezbicie stwierdziłam że rajstopy są szare, oburzyłam się że mnie oszukali, bo na pudełku pisali że czarne, poszłam obejrzeć pudełko i otóż nie. Szare jak w pysk strzelił, i absolutnie zgodnie z prawdą.

Oraz idźcie mi z tą Yrsą, dobre duchy od czasu do czasu nie są złe, ale żeby każda książka o duchach była? To już nie ma normalnych żywych zabójców z krwi i kości? Eeeetam. Nessera za to sobie nabyłam i zmartwiłam się bardzo że to ostatnia pozycja z inspektorem Barbarotti, bo przypadł mi do gustu dużo bardziej niż Walander.

Zacznam się obawiać, że z tym sikspakiem to może nie być tak łatwo.

 

1 Response so far »

  1. 1

    soullm said,

    A ja przez Ciebie noce z Sebastianem spedzam. I juz nasz romans sie konczy. Ten Sebastian… eh. Ale za to bardzo polecam (jesli go jeszcze nie ….przelecialas… ) Teodora Szackiego. Rodzima produkcja a trzyma w napieciu i sprawnie napisana. I Teodor nic a nic nie ustepuje Sebciowi.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

