O szczurach i skłonnościach kryminalnych

A czytaliście o tych Chińczykach we Włoszech, co robili kaszmir z sierści szczurów? Według mnie, to wcale nie taki głupi pomysł, szczury wydają mi się dużo bardziej ekologiczne niż merynosy i jedwab… i z materiałem przerobowym nie byłoby problemu. A Chińczycy to w ogóle bardzo pomysłowy naród, złego słowa nie można powiedzieć.

W weekend zaczęłam oglądać Breaking Bad, mimo że bardzo długo się wzbraniałam, i jestem już w połowie drugiego sezonu. Nie wiem dlaczego, ale bardzo pociąga mnie tematyka przejścia na złą stronę mocy, robienie zła w dobrych intencjach (vide Dexterna przykład) i te sprawy. Drogi pamiętniczku, czy to znaczy że sama mam kryminalne skłonności i tkwi we mnie potwór?

Poza tym to informuję że zaczął się luty, śniegu wciąż brak, a temperatura oscyluje w ciągu dnia wokół pięciu stopni. Plus.

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    Aleksandra said,

    [Dot. śniegów, zim, temperatur ujemych]
    Borze. Jak to zupełnie nie ma sprawiedliwości na tym świecie.

  2. 2

    też tak mam z tą ciemną stroną mocy (dlatego w filmach i serialach na ogół kibicuję czarnym charakterom, jakkolwiek to o mnie świadczy). jakoś mnie to fascynuje, zwłaszcza w przypadkach, gdy ludzie w dobrej wierze robią bardzo złe rzeczy właśnie.

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Dokładnie, kluczowa jest ta dobra wiara, bo taki na przykład Joffrey z Gry o Tron nie budzi we mnie ŻADNEGO pozytywnego uczucia…


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

