O komplementach i portkach

W końcu się zebrałam i poszłam do fryzjera trochę obciąć koczkodana na głowie, bo już się nawet malowałam z zamkniętymi oczami, żeby krzywdy nie robić własnemu poczuciu estetyki, a tu zaraz następnego dnia Helena mi mówi, że ostatnio jak mnie widziała, to chciała mi powiedzieć jakie to mam już długie włosy i jak mi ładnie, tylko zapomniała. Doprawdy, speszcie się mówić ludziom komplementy, bo tak szybko odchodzą. Powody do komplementów znaczy.

(Ale ja z krótszego koczkodana osobiście jestem zadowolona)

Poza tym to raz na zawsze powinnam się oduczyć kupowania zastępstw dla ciuchów, które mi się podobają, a których w danym momencie nie mogę mieć, bo koniec końców i tak kupię pierwotną zachciankę. Proszę bardzo, służę aktualnym przykładem. Pamiętacie, jak psioczyłam na kraciaste portki Mirandy? I jak w końcu kupiłam inne? Otóż te Mirandy wypłynęły oczywiście na wyprzedażach, ja za namową Tego w końcu je przymierzyłam (a tak, poprzednio zdecydowałam że nie są dla mnie nawet nie przymierzywszy) i rzecz jasna powędrowały ze mną do domu. Normalnie nic tylko tłuc w gupi łep.

Apropos tłuczenia, to zaczęłam oglądać serial, wywołujący u mnie uczucia, jakich jeszcze Zaden serial nie wywołał. A mianowicie bardzo silne poczucie wstydu za poczynania głównego bohatera, stuprocentowego idioty. Nazywa się „Hello ladies”, jakby ktoś chciał się odmóżdżyć.

Śniegu ani mrozu na razie nie widać. Trzymajcie kciuki.

Komentarze 2 so far »

  1. 1

    Barbarella said,

    TEŻ TO MAM! Z „Hello, ladies” – uwielbiam tego Brytola – okularnika, ale takiego na maksa idiotę w tym serialu z siebie robi, że nie moge tego oglądać, skręcam się z zażenowania, cos okropnego.

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Prawda? Wczoraj doszłam do chyba czwartego odcinka i w połowie wyłączyłam, bo się po prostu NIE DAŁO.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

