O rajstopach

Zaczęła się jesień, a wraz z nią rozkwitły moje wielce intensywne uczucia do rajstop. JAK. JA. CHOLERSTWA. NIENAWIDZĘ!!!!!!! Nienawidzę momentu, kiedy zdejmuję obuwie i oczom moim ukazuje się jakże sympatyczna dziura na dużym palcu. Nienawidzę wkładania ustrojstwa i uważania, żeby się po drodze nie pokręciło, ale najbardziej, najbardziej nie znoszę, kiedy przy wkładaniu za bardzo wczepię się paznokciami bądź palcami i oczka lecą z prędkością światła wzdłuż całej nogi, jeszcze zanim zdążę skompletować odzienie, że nie wspomnę o wyjściu dokądkolwiek. Jestem tak serdecznie przejęta nienawiścią do rajstop, że jeśli kiedykolwiek wyemigruję do ciepłego miejsca, to będzie to wyłącznie z ich powodu.

Tymczasem w Homeland w trzecim odcinku wreszcie pojawia się Brody i po raz kolejny nie rozumiem zachwytów nad panem Damianem. Szczególnie te usta i zęby działają na mnie zupełnie odwrotnie niż na Carrie i mimo intensywnych usiłowań, nie mogę wzbudzić w sobie ani odrobiny zachwytu.

A wracając do jesieni, jutro ma być 21 stopni. Trochę chyba głupio wyjść bez rajstop?…

komentarze 4 so far »

  1. 1

    z rajstopami mam tak samo – gorąco nienawidzę. do tego stopnia, że nawet przy -20 stopniach wolę paradować w narciarskich kalesonach pod spodniami niż wkładać to coś. to musiał facet wymyślić.

    a mnie ten Damian się nawet podoba… nie tak, żebym oblizywała telewizor (za mało lalkowaty jak na mój żałosny gust), ale obleci. dość charyzmatyczny gość. poza tym Brytol i dobry rocznik – ’71 😉

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Bez wątpienia facet wymyślił, tym bardziej że większość uważa tę część garderoby za erotyczną. Pfuj.

  3. 3

    a to prawda.
    to tylko dlatego, że większość z nich nigdy tego nie nosiła – ze szpilkami tak samo 🙂

  4. 4

    odwodnik said,

    Podzielam zdanie co do rajstop i Damiana Lewisa. Jakoś mi nie leżą:)


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

