O tym, że jestem beznadziejną ofiarą mody

Serio, jak trend pod tytułem ugly flats, wylansowany przez francuską markę Céline pojawił się na horyzoncie, tylko wydęłam w obrzydzeniu wargi. Na początku blogerki nie wiedziały do końca, jak go ugryżć, bo włochate paskudztwa były doprawdy ZBYT paskudne, a na dodatek potwornie drogie, próbowały na przykład klapek Vagabond (tutaj moja ulubiona Marie), aczkolwiek bez większego przekonania, aż odkryły BIRKENSTOCK. Pełne tradycji, paskudne, praktyczne i wygodne niemieckie klapki doskonale wpasowały się w klimat, nie kosztując przy tym fortuny,więc natychmiast obleciały całą blogosferę i podbiły ją przebojem.

A ja obserwowałam to wszystko z niedowierzaniem, dość zdegustowana, tak do początku sierpnia. Potem niektóre zestawienia zaczęły mi się jakby podobać. Potem, wstydząc się tego co robię, poszłam do działu z obuwiem ortopedycznym i ukradkiem obejrzałam ustrojstwo na żywo. Uciekłam bez mierzenia, zarzekając się ponownie, że czegoś tak potwornie brzydkiego moim stopom zrobić nie mogę. Potem w brytyjskim Vogue pojawiła się Miranda Kerr w Birkenstockach, a ja znowu nawiedziłam stoisko z ortopedykami. Przymierzyłam, doznałam jakby mniejszego obrzydzenia, ale nie kupiłam, tłumacząc sobie że lato się kończy.

I to pewnie byłby finał tej historii, gdybym przypadkiem nie przeszła obok sklepu z obuwiem ortopedycznym. Nie stoiska, a fachowego sklepu, wyposażonego we wszystkie kolory, modele i wzory.

Czerwonemu lakierowanemu modelowi Madrid, w dodatku sporo przecenionemu, nie mogłam powiedzieć nie.

Mówię, jestem beznadziejną ofiarą mody.
image

komentarze 3 so far »

  1. 1

    wilya said,

    kocham te klapki, co roku kupuje ok. dwie pary więcej i cieszę się, że w końcu ktoś je docenił 🙂 ortopedy górą 🙂 buziaki 🙂

  2. 2

    barakuda_k said,

    a mój ukochany model to gizeh, wiadomo japonki 😀 mam już ze 3 kolory

  3. 3

    Mariposanegra said,

    O barakuda, kopę lat! 😀 osobiście japonek nie cierpię 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

