O jesieni

Powiem Wam coś odkrywczego, chcecie? JESIEŃ IDZIE.

W związku z czym kupiłam sobie nowe perfumy (ciepłe, przytulne i ciężkawe), oraz miałam wczoraj OCHOTĘ NA CIASTO, i co gorsza, ochotę zrealizowałam. (Miewam ochotę na słodycze, czemu nie, na czekoladę, na batona, ale na CIASTO?? W życiu.)

Mimo jesieni postanowiłam jednak, że pójdę dziś, zapewne ostatni raz w tym roku, na basen. Otwarty rzecz jasna, gdyż na zamkniętym trzeba pływać, a JA SIĘ NIE MOCZĘ Z GŁOWĄ, a poza tym świeci coś w rodzaju słońca.

Nawet nie wiecie, jak bardzo chcę żeby już się skończył ten obrzydliwy sierpień. I żeby pierwsze półtora tygodnia września trwało tak ze dwa lata.

image

I wino. Mam również ochotę na wino, a nie jak zwykle na piwo.

image

A takie wczoraj strzeliłam z balkonu!

komentarze 4 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    nie mogę nie zapytać – jakie perfumy? 🙂
    a jesień idzie – potwierdzam – wczoraj upiekłam jesienne mufinki – piernikowe ze śliwkami…

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Zen secret bloom – właściwie miałam zamiar kupić te lżejsze, złote Zen, ale jakoś tak wyszło. Jesień!

  3. 3

    Zen fajne 🙂 miałam, bardzo lubiłam.

  4. 4

    jaga1973 said,

    Złote mam 🙂 to może obwącham też te jesienne 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

