O eksperymencie, paczce i refleksji

Więc jeśli chodzi o eksperyment z niecodziennym myciem włosów,  to owszem, koczek bardzo wygodny. Tyle tylko, że możliwe że powinnam mimo wszystko jednak go codziennie rozplatać, bo jak raz nie rozplotłam na noc, to następnego dnia musiałam obciąć nożyczkami wplątane w gumkę końcówki i w wyniku powyższego znowu mam idiotyczną grzywkę.

Poza tym z niezrozumiałych dla mnie powodów ostatnia paczuszka z asosa wylądowała w innym niż zwykle paczkomacie, musiałam odbyć wycieczkę krajoznawczą do dzielnicy wschodniej, w której ma się wrażenie że się jest WSZĘDZIE, tylko nie w Niemczech, widziałem Araba na motorze (w tej białej szacie i kasku na turbanie), odebrałam przesyłkę i okazało się że zawartość mi się nie podoba i wróci skąd przyszła. 

A w zarze zakupiłam sobie poniższą koszulkę i spodobala mi się na tyle że następnego dnia poszłam i kupiłam drugą identyczną, tyle że czarną. Oraz znowu naszła mnie refleksja czy osoba w moim wieku powinna w takim stroju jeszcze wychodzić na ulicę.

image

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    Ba! Ja właśnie siedzę w kawiarni w maciupkich hot pants i podkoszulku. W naszym wieku to już wszystko uchodzi 🙂

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Podoba mi się to podejście!

  3. 3

    zielony said,

    A mi się te sandały podobują..:-)


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

