O włosach, blogach i pokrzywach

Naczytałam się ostatnio różnych bjuti toków w różnych internetach i wyciągnęłam z nich jeden zasadniczy wniosek: w celu poprawy kondycji włosów, absolutnie wszyscy polecają ich rzadsze mycie. Jako że osobiście myłam mojego wyleniałego koczkodana nawet 2 razy dziennie przy tych upałach, a i bez upałów codziennie, postanowiłam przeprowadzić eksperyment i od jakiegoś tygodnia co drugi dzień prezentuję się światu w tak zwanym hipsterskim koczku na czubku głowy. (Podobno im bardziej hipsterska osoba, tym koczek bliżej czoła. Mój poziom hipsterstwa jest niezbyt wysoki, gdyż włosy mam na nie za krótkie.) Zobaczymy jak długo wytrzymam i co włosy na to.

Poza tym dokonałam przewartościowania moich ulubionych blogów modowych i ostatnio na pierwszym miejscu plasują się ex aequo moja niezmiennie ukochana Elin oraz, również ku mojego zaskoczeniu, bardzo bardzo boho Marta. Marta jest właściwie Polką, ale zdaje się że całe życie mieszka w Paryżu i po polsku wprawdzie mówi, ale czasem sprzecznie z używaną powszechnie gramatyką. Niezależnie jednak od gramatyki, jest absolutną mistrzynią w mieszaniu wzorów i kolorów. Miesza wszystko ze wszystkim i NIC się nie gryzie!

A z niusów to nauczyłam się ostatnio nowego słowa po hiszpańsku: pokrzywa. A nauczyłam się go, ponieważ podczas jednej z wycieczek nad jezioro, po przybyciu na miejsce Seta żywiutko zajął sobie jedyny kawałek cienia, po czym okazało się że jedyny kawałek cienia znajduje się w samym środku bujnej kępy pokrzyw. Przy okazji przyswoiłam sobie również kilka zupełnie nowych inwektyw wygłoszonych pod adresem pokrzyw.

Skomentuj

