Głównie o irlandzkim akcencie

Wczoraj nie było mi za dobrze na duszy, więc napoczęłam sobie to The Fall. Nic nowego nie powiem, bardzo dobre, a jeśli chodzi o agentkę Scully, to musiałam sprawdzać w Wikipedii skąd ona jest, bo jakoś mi się nie wydawało, żeby z Irlandii. No i faktycznie, Amerykanka z Chicago, a ten prześliczny irlandzki akcent ma zwyczajnie wyuczony. Od razu lubię ją znacznie bardziej, chociaż trochę mnie irytuje ten jej grymas na ustach, wydęcie warg, czy jak to nazwać. Ale może to się robi samoistnie jak się chudnie, nie wiem, bo dawno mi się nie udało schudnąć.

(W każdym razie na zdjęciach z czasów agentki Scully tego nie miała.)

Co do mordercy natomiast, to wyczytałam, że grał w Grze o Tron. Czy ktoś mi może uprzejmie powiedzieć KOGO? Bo faktycznie twarz ma jakby znajomą, ale jednak niewystarczająco, żeby na to samodzielnie wpaść.

A dzisiaj rano przywitał mnie radosny email, że asos otrzymał zwrot odesłanych przeze mnie botków i że kasę zwrócą mi wzajemnie w przeciągu 10 dni. UWIELBIAM takie mejle, bo o odesłaniu botków i zwrocie kasy dawno zapomniałam, a w obliczu ostatnich wydarzeń owy zwrot powitam z otwartymi ramionami.

Słuchajcie, czy to lato jeszcze będzie??…

komentarze 2 so far »

  1. 1

    wielkie nieba, czemu czarne charaktery w filmach i serialach zazwyczaj są tak oszałamiająco przystojne?… ja mam przez to niezgorsze dylematy moralne.
    (natomiast IMDB milczy o udziale owego w Grze o Tron).

  2. 2

    Mariposanegra said,

    A, bo faktycznie nie gra! Pomyliłam aktorów. Wspólny dla obu seriali jest ten policjant, kumpel łan najt stenda agentki Scully. No. Wreszcie osiągnęłam spokój duszy!

    (W każdym razie w tym temacie…)


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

