O napiętej atmosferze

Wczoraj Ten poszedł z kolegami z biura grać w futbol. Poszedł, mimo że nie miał wcale ochoty, jak twierdzi, poszedł, bo nieopatrznie obiecał tydzień temu, a z obietnic złożonych Niemcom NIE DA RADY SIĘ WYPLĄTAĆ („Jak to nie wiesz czy będziesz mógł grać, przecież obiecałeś i ja już odpowiednio zorganizowałem drużynę, jeśli nie przyjdziesz, my też nie będziemy mogli grać, zrujnujesz CAŁĄ STRATEGIĘ!!!!”). Więc, przyciśnięty do muru, poszedł.

I znowu nadwyrężył nadwyrężoną kostkę.

I dzisiaj zabawia się zimnymi i gorącymi kompresami oraz nakładaniem voltarenu, a kostka furt puchnie .

A do wyjazdu został tydzień.

Ja nic nie mówię.

Zamiast tego rozpłakałam się wczoraj żałośnie, że jestem gruba i odmówiłam ubrania się w bikini zanim zgubię co najmniej 200 kilo.

Atmosfera jest napięta.

 

Skomentuj

