O wiośnie i mandarynkach

A owszem, tutaj też śnieg wali jak wściekły prawie codziennie, a ja tymczasem poczułam potrzebę zakupu sandałów. Ogólnie z wiosennych kolekcji podoba mi się jedynie czarno-biała część Zary (weszłam nawet w posiadanie zebrzanej spódnicy, potwornie wygodna, bo nie tylko dopasowuje się do figury, a wręcz robi człowiekowi figurę), odcieni miętowych postanowiłam natomiast nie tykać nawet długim kijem. W ogóle mam ochotę nabyć sobie jedynie dużą ilość świetnej jakości bazowych tiszertów i nic więcej, i nawet znalazłam w tym temacie alternatywę dla COSa – duńską markę Selected. Jest dostępna na asosie i ma przeceny.

Dzisiaj natomiast, zupełnie prozaicznie i bardziej zimowo niż wiosennie, chciałam kupić mandarynki. Włożyłam do foliowego woreczka sześć sztuk luzem i chodziłam sobie z nimi po sklepie, tymczasem okazało się że woreczek był dziurawy i tak je gubiłam jedną po drugiej, zupełnie tego nie zauważając. Do kasy doniosłam dwie. (Widocznie los tak chciał, bo jak jeszcze przed Świętami pożarłam w ciągu jednego wieczora całą dwukilową siatkę, to wyskoczyły mi potem okropne zajady.)

Jaki to był wyczerpujący tydzień, to coś strasznego. Chyba się zdrzemnę, dla uczczenia weekendu.

Skomentuj

