O czekaniu na lato i końcu weekendu

Serdecznie dziękuję za rady odnośnie korka, o ile wpychanie do środka nie jest głupim pomysłem (aczkolwiek prosecco zwykle miewa korki w kształcie grzybka, jak te od sowieckoje igristoje, tylko z korka  a nie z plastiku, chociaż identycznie niemożliwe do ruszenia w niewłaściwym kierunku, ale na zdjęciu wyraźnie widzę że ten miał normalny), to obcas całkowicie przekracza możliwości mojej wyobraźni.

Moje bikini doszły i pasują, a do tego w ostatniej Glossy Box był doskonały krem do opalania twarzy, więc oficjalnie rozpoczynam oczekiwanie na lato, wiosna ostatnio i tak jest zupełnie niegodna uwagi. Jeszcze tylko sandały se kupię.

A propo sandałów, wlazłam z ciekawości na te całe United Nude Shoes. (Ktoś mówi o butach i JA bym nie wlazła? No naprawdę!…) Otóż moje zdanie jest całkowicie jasne i łatwe do sprecyzowania: paskudztwo. (No dobra, z paroma wyjątkami, ale i tak.)

Skończył się intensywny (czyt. intensywnie pijacki) karnawałowy weekend. Nareszcie! Teraz idę przyssać się do kontenera z wodą.

166720_539004106130948_1119202672_n

Mój ukochany w stroju pingwina. Osobiście byłam krową.

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    Kot Pik said,

    Więc jeśli ma korek w kształcie z grzybka, to daszek grzybkowy obcinasz dowolnie wybranym nożem, po czym nóżkę grzybkową wpychasz do środka, o!
    😉

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Możliwe, że powinnam dać se spokój z pisaniem bloga i każdorazowym demaskowaniem własnej głupoty, ale powiem szczerze – na to nie wpadłam!!

  3. 3

    Kot Pik said,

    To żadna głupota, widocznie tylko jeszcze zbyt mało piłaś w ciężkich warunkach 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

