O sile inspiracji i końcu świata

Skoro Emmanuelle nosi, to ja postanowiłam nie być gorsza i też włożyć moje kozaki za kolano. Z rozmachu skopiowałam i resztę i w efekcie wyglądam dziś prawie identycznie. (Dobra, płaszcz mam nieco inny i jednak sweter na białym tiszercie. Też biały)

Emmanuelle-Alt-and-daugther

A z innej beczki, to jeśli 21 jest koniec świata, czy to znaczy że nie potrzebuję w tym roku kupować prezentów????? Bo tak się składa że całkiem nie mam ochoty. (Ani pomysłów.)

Skomentuj

