O tym, że siłownia znowu dostarcza

Skończyłam z pociągami, więc poszłam na siłownię.

I tak. Oprócz osób w podeszłym wieku, kolejną, niezwykle irytującą kategorią w wieku niepodeszłym są osoby, które na siłowni zajmują się smartfonem. Robią takie dwa powtórzenia, zatrzymują się i odpowiadają na whatsapp. Kolejne trzy, dwie wiadomości. I tak dalej. Albo jeden taki typ, z gatunku ulizanych (a ja, jak wiadomo do ulizanych jestem z góry uprzedzona), który przez całą godzinę mojego pobytu w przybytku, bezustannie telefonował. Przesiadał się tylko z urządzenia na urządzenie, bo na zajmowanym przez niego, AKURAT ktoś chciał poćwiczyć, i furt ględził. A co gorsze, w interesach tak ględził. Fuj. Że nie wspomnę o moim osobistym kumplu Joanie, który mi opowiadał, że na siłowni zajmuje się czytaniem ebooków na kindlu. W ogóle nie rozumiem, jak można na siłowni czytać, kiedyś na rowerku  stacjonarnym spróbowałam zagłębić się w poniewierającą się tam obficie prasę kobiecą i z niewiadomych przyczyn puls mi tak skoczył, że czym prędzej porzuciłam pomysł.

A twarz tak mnie terroryzuje pryszczami, że chyba w końcu będę musiała się złamać i kupić tego Klinika…

Ni z gruszki ni z pietruszki mój płaszcz.

Komentarzy 5 so far »

  1. 1

    MaryMary said,

    hyhy, a ja na siłowni bez książki – no way! Bieżnia i rowerek tak mnie potwornie nudzą, że wścieku dostaję :))))

  2. 2

    aselniczka said,

    Dokładnie! Oczy się nudzą..

  3. 3

    Mandarynka said,

    właśnie z tego powodu nie chodzę na siłownię – NUDNO, a czytać się NIE DA.

  4. 4

    barakuda_k said,

    moze ten ulizany ma poczucie, ze jak na silowni prowadzi interesy, to rowniez dba o forme 🙂

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Hyhy, Mary, Asło, Mandarynka – podejścia mamy diametralnie różne, ja się na siłowni absolutnie nie nudzę, najlepiej na świecie mi się tam NIE MYŚLI, ale zgadzam się że czytać się nie da. Nie rozumiem jak nie skaczą Wam literki na bieżni??

    Barakuda, zapewne…


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

