O trivialu

Wczoraj na urodziny Isy włożyłam skórzane portki (mam wrażenie, że będzie mi się to częściej zdarzać), COSowy top oraz moje najukochańsze ostatnio obcasy (nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam TAK zadowolona z butów) i poczułam się very Elin. 

Znacie grę Trivial Pursuit? (Daję po angielsku, bo po polsku najwyraźniej nie ma, albo ja nie widzę.) Więc Isa dostała od ukochanych przyjaciół na urodziny własnoręcznie wykonany Trivial, edición especial „Tu Chumino”.

(Tu chumino znaczy po hiszpańsku, ekhm, twoja cipka i jest nazwą naszej tajnej, liczącej 14 osób grupy na fejsbuku, na której zwykle się umawiamy i informujemy. Nazwa została zaproponowana przez Setę i prawie jednogłośnie zaakceptowana przez resztę, ze względu na rozrywkowy faktor wygłaszanych do siebie komunikatów typu: „Widziałeś już co napisali w twojej cipce?” „A, do Bernata trzeba zadzwonić, on nie ma fejsbuka i nie jest w twojej cipce.” „Hej, i jak tam pod moją nieobecność? Co robiliście? Widziałam duży ruch w twojej cipce.” I tak dalej.)

Jak więc łatwo się domyśleć, pytania na karteczkach, w ilości sztuk 350, zostały ułożone pod kątem spraw dotyczących członków twojej cipki (hyhyhy), ich życia, wspólnych imprez i innych takich, a plansza do gry zamiast zwyczajnych okienek z kolorami zawiera najbardziej idiotyczne zdjęcia wyżej wymienionych członków (hyhyhy).

Myślę że równie nietrudno się domyślić, że Isa była zachwycona. (Oraz że ja mam dzisiaj kaca.)

Skomentuj

