O idiotycznej kolekcji H&M

Chciałam ogłosić, że w ogóle nie podobają mi się efekty współpracy H&M z Maison Martin Margiela. Wszyscy blogerzy modowi prześcigają się w nazywaniu swoich ulubionych sztuk garderoby z tej kolekcji, a ja mam już tego dość poważnie dość, więc, zupełnie sobie a muzom, postanowiłam podzielić się z Wami informacją, co według mnie jest z niej najbardziej idiotyczne. Bez obaw, krótko będzie, oto moje top 3.

Po pierwsze i najważniejsze: okropne body ze stanikiem. Na modelce wyglądało to jeszcze jakcięmogę, ale wszystkie prezentujące dzieło blogerki unaoczniły mi fakt, że niemodelkowe ciało w ogóle w tym nie wygląda, a największy problem jest z trafieniem cyckami do stanika.

Po drugie, botki (oraz kozaki i czółenka) z pleksiglasowym przezroczystym obcasem. (Na początku myślałam że ten obcas nie jest w ogóle niczym wypełniony i składa się wyłącznie z metalowego obramowania.) Nie posiadam uzasadnienia. Obcas wydaje mi się zwyczajnie brzydki i koniec.

Po trzecie i ostatnie, ogromne portki z wyblakłego dżinsu. Udrapowane MOŻLIWE, że coś w sobie mają, ale nie wyobrażam sobie zakupu sztuki garderoby na osobę ważącą 200 kilo, a potem drapowania talii wokół własnej figury.

Możliwe do zaakceptowania są moim zdaniem jedynie płaszcze i marynarki.

Dziękuję za uwagę.

komentarzy 7 so far »

  1. 1

    brzydka jest ta kolekcja. ale mnie się w ogóle nie podobają te ‚specjalne’ kolekcje H&M, poza tym mam moralne opory przed płaceniem dwustu złotych za poliestrowe kalesony. jedyną kolekcją, z której udało mi się coś fajnego kupić dla siebie, była ta Stelli McCartney.

  2. 2

    frotka said,

    mnie bawi ten pęd baranów
    niech tylko jedna z drugą usłyszą, że ubranie jest Od Kogoś Z Nazwiskiem, a kupi wszystko
    nawet kozaki na szelkach
    ubranka, które pokazałaś są okropne!
    choć ich obejrzenie sprawiło mi przyjemność, bo na widok body z biustonoszem poryczałam się ze śmiechu
    ;)))))))))))))

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Porta, ja zakupiłam jedynie retro bieliznę od Sonii Rykiel… Najlepszy cielisty stanik jaki posiadam!

    Frocia, body rządzi, prawda? 🙂

  4. 4

    barakuda_k said,

    i mnie body rozlozylo 😀 tam byla jeszcze taka sukienka z 2 sie skladajca -szkaradzienstwo nietoperzowate. ale uwaga ! buty podobaja mi sie. widzialam helene christiansen na otwarciu pokazu tej kolekcji. swietnie w nich wygladala, choc ona zawsze swietnie wyglada 🙂

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Dzisiaj rano zobaczyłam jedną z moich ulubionych blogerek w tych butach – i podoba mi się w nich JAKO JEDYNA. http://blameitonfashion.freshnet.se/files/2012/11/23.jpg

    Ale ona podobałaby mi się również w krowim łajnie na głowie…

  6. 6

    billige ipad said,

    Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my
    comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over
    again. Anyways, just wanted to say wonderful blog!

  7. 7

    2013 1:28 PM said,

    Spot on with this write-up, I truly think this site needs much
    more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

