O problemach

Dzisiaj gnębi mnie 6 zasadniczych problemów.

1. W wyniku przeciągu w portfelu po wykapaniu na wacik ostatniej kropli toniku z serii 3 kroków Clinique zakupiłam inny, zwykły z drogerii i mam teraz dwa wielkie pryszcze na facjacie. A ja przecież już nie miewam pryszczy!!!! Czy to znaczy że muszę poddać się imperialistyczno-burżujskiemu naciskowi własnej cery i znowu zakupić drogawą flachę Klinika???

2. Po wielokrotym przyprawieniu mu rogów z siłownią wróciłam dziś do biegania i już w chwili obecnej bolą mnie nogi od góry do dołu oraz kręgosłup. Co pozwala nabrać dużych oczekiwań odnośnie jutra. (Ale z drugiej strony po raz kolejny odkryłam, że biegania nic nie przebije, i za nic go nie zostawię definitywnie. Mam nadzieję, że przebaczy mi liczne zdrady.)

3. Chcę buty. Takie same jak te z Mango, które już mam, ale inne. Bo te z Mango kocham miłością wielką i gorącą, gdyż są wygodne i nieziemsko stylizują najprostszy autfit, więc chciałabym kolejne, które by mi robiły to samo, tylko że inne. No i znaleźć nie mogę.

4. Chcę nie chcieć jeść. Naprawdę, siłownia siłownią, bieganie bieganiem, może i mięśni się od tego dostaje, ale prawdziwa chudość powstaje w wyniku niechcenia jeść. A ja ostatnio furt chcę.

(Chociaż dzisiaj wróciłam do domu na ostatnich nogach, prawie słabnąc z głodu, i co zjadłam? Marchewkę i chudy twarożek.)

5. Chcę móc nosić gołe nogi do jesiennych (i zimowych) ciuchów!!!! Niechby chociaż gołe kostki…. (Dukan w swoim dziele pisał, że zimno działa odchudzająco, kto wie, może się przemogę.) (I nie umrę na zapalenie płuc.)

6. Chcę żeby w moim pueblo robienie obcasów było tańsze… (7,50 euro za obcasy? Seriously???)

To chyba tyle. CIĄG DALSZY NASTĄPI. (W końcu listopad przyszedł.)

komentarzy 10 so far »

  1. 1

    synafia said,

    Twoje dzisiejsze problemy bardzo mi się podobają, bardziej niż moje dzisiejsze problemy. Może ja Ci kupię flachę Klinika, a Ty pójdziesz za mnie do przedszkola? Tylko wiesz, musisz już teraz wyjść, jeśli masz zdążyć 😉

  2. 2

    frotka said,

    a ja chcę chcieć ochotę codziennie wcierać w siebie kremik 😉

  3. 3

    frotka said,

    *mieć!

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Synafia, ja do przedszkola mogę nawet 80 razy! Tylko następnym razem daj znać z większym wyprzedzeniem … 😉

    Frocia, Ty młoda jesteś, poczekaj, aż będziesz miała moje lata, to Ci ochota sama przyjdzie!

  5. 5

    barakuda_k said,

    bozenku, tez bym chciala miec takie problemy 🙂

  6. 6

    Mariposanegra said,

    Taaaaaaaaaa, bo ja innych w ogóle nie posiadam, nie imają się mnie, że tak powiem, SKĄD.

  7. 7

    frotka said,

    oficjalnie wyznaję Ci miłość za słowa o moim wieku
    ;-))))

  8. 8

    Mariposanegra said,

    Zawsze do uslug :)))

  9. 9

    1. – Klinik niestety rządzi. acz znalazłam polskiej maści tonik o prawie podobnym działaniu. co do pierwszego zdania punktu 3 – zgadzam się. ja zawsze chcę buty 🙂 w punkcie 4 akurat mam kłopot (ale brak apetytu każe mi wnioskować, że zima lekką będzie), 5. – jestem tzw. zimny wychów, który w latach podstawówki wychodził z domu, zdejmował ukradkiem rajstopki i upychał w tornistrze, żeby z gołymi kostkami latać, więc lepiej nic nie powiem 🙂

    i powiem Ci jeszcze, że ogromnie lubię o takich problemach czytać 🙂 i w ogóle tu zaglądać lubię.

  10. 10

    Mariposanegra said,

    Porta, co do zimnego chowu, to mam podobnie, moje panie w podstawówce bardzo się dziwiły, że ja w późnym wrześniu do szkoły bez skarpetek chodziłam, no, a teraz to wszystko się podpina pod „Jej nie jest zimno, bo to przecież POLACA”

    A za komplement dziękuję, ja do Ciebie też bardzo 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

