O zakupach

Byłam wczoraj na zakupach w dużym mieście Kolonii i do dziś trwam w stuporze. Znacie ofertę towarową sklepu Americam Apparel??? Ja niby znam i wiem czego się spodziewać, ale za każdym razem, kiedy tam wchodzę, na nowo opanowuje mnie osłupienie. Gładkie bawełniane bluzy i koszulki w absolutnie WSZYSTKICH kolorach, zaczynające się od 40 euro. Welurowe leginsy, zupełnie jak z czasów wczesnego dzieciństwa mojej siostrzenicy. Wyposażenie baletnicy (body plus bawełniane rajstopy). Bezkształtne swetry. I wszystko, absolutnie wszystko za bardzo poważne pieniądze. A najlepsze spotkało nas już prawie przy wyjściu: wieszak z miniaturowymi rozpinanymi bluzami z kapturem. Jedna była tak malutka, ale to tak malutka, że zgodnie doszłyśmy do wniosku, że musi być przeznaczona dla noworodka, a w miarę możliwości nawet wcześniaka. Z rozczuleniem wzięłyśmy skrawek materiału do rąk i ujrzałyśmy rozcięcie na plecach. A potem ten szyld.

A, zdjęcia z Halołin mam, czemu nie. W aparacie. Nie mam z kolei kabla…

Komentarzy 5 so far »

  1. 1

    barakuda_k said,

    i wlasnie tego nie ogarniam. poszarpany t-shirt wykonany dla lee, sygnowany metka by viviene westwood (ktora kocham za caloksztalt), a cena zaczyna sie od 80ojro – to tylko jeden z przykladow. gdyby szedl jeszcze za tym jakis pomysl, ale nie…. na rynku szmat wszystko jest juz tak wtorne i zjada swoj wlasny ogon.

  2. 2

    Mariposanegra said,

    No, w Twoim przypadku idzie za tym NAZWISKO.

  3. 3

    synafia said,

    Specjalnie dla Ciebie założyłam se konto na wordpressie, żebym mogła znowu komentować, bo to przymusowe milczenie już mnie wkurzyło zbyt mocno.

    No więc jestem! Znowu!

    🙂

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Serio????? A co, WordPress nie pozwalał??
    No i całe szczęście że to zrobiłaś, bo już myślałam że się obraziłaś czyco!!!!!

  5. 5

    synafia said,

    No po prostu jak chciałam skomentować, to WordPress chciał ode mnie hasło. Myślałam, że może zahasłowalaś bloga czy co. Aż w końcu przypomniałam sobie, że dawno temu założyłam jakieś konto na WordPressie, zalogowałam się i udało się w zostawić komentarz 🙂

    Żadnego obrażania, no coś Ty 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

