O chujowym dniu

Dzisiaj będzie chujowy dzień. Muszę iść zrobić sobie zdjęcie do życiorysu, a u nasady nosa,  że tak powiem naprzeciwko wewnętrznego kącika prawego oka mam takiego pryszcza, ale to TAKIEGO, że zanim ujawnił formę pryszcza, myślałam że usadowił mi się tam OBCY. Zdjęć potrzebuję na zaraz (tak mi się przynajmniej wydaje, ale w efekcie pewnie i tak nie zdążę z tym co chcę zdążyć do poniedziałku, więc czy ja wiem, czy to warto się stresować…) i nie mogę odczekać, aż OBCY opuści okolicę mojego oka. A, do tego kompletną kosmetyczkę z dobrymi utensyliami do makijażu zostawiłam u Tego, więc do dyspozycji mam teraz puder, po części wykruszony róż i podeschniętą maskarę. A, i dwie pomadki, no owszem, te są dobre, bo noszę je luzem w torebce a nie w kosmetyczce.

Dodatkowo bardzo wkur…za mnie fakt, że wczoraj PO RAZ TRZECI odebrałam komórkę, nową komórkę, i ja wierzę że ona jest nowa, bo ma inny numer i nic nie jest porysowana, i po dokładnie dwóch godzinach od włączenia powitała mnie długo nie widziana zamieć śnieżna. Nie wiem, chyba będę zmuszona uwierzyć, że to kontakt z moimi paluchami tę zamieć wywołuje, ale póki co, czeka mnie czwarta wizyta w sklepie z komórkami. A śniadanie już zjadłam i nie mogę iść na głodno w celu udoskonalenia awantury.

Poza tym na zewnątrz są 2 stopnie. Słownie dwa.

I dlaczego do cholery ja nie mogę być teraz na hiszpańskiej plaży w prowincji Cádiz, pić leciutkiego lokalnego piwa Cruz Campo i wystawiać nosa do wielkiego, jasnego i ciepłego słońca???

1 Response so far »

  1. 1

    Anonim said,

    Eeee tam, ja bym się nie przejmowała pryszczem w kontekście zdjęcia. Dziś każdy fotograf ma „fotoszopa” i nie zawaha się go użyć 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

