O tym, że długo już tego nie wytrzymam

Dobra, bądźmy szczerzy, długo się tego już nie da wytrzymać. (Jeśli chodzi o absolutnie ścisłą ścisłość, to już się właściwie JAKBY nie dało.) Mówię rzecz jasna o własnym postanowieniu sprzed miesiąca, dotyczącego niekupowania niczego do końca września.

Nowe kolekcje, sweterki, sukienki, wszystko to nadal zupełnie na mnie nie działa, ze zdwojoną siłą natomiast rzuciły się na mnie znowu buty. Dawno nie było nic o butach, więc będzie. Otóż po pierwsze, odczułam silną potrzebę posiadania botków na cienkim obcasie i z czubkiem. Zupełnie nie wiem wprawdzie, gdzie ja w nich będę chodzić w tym mieście, ale chwilowo mnie to nie zajmuje, botki rzuciły mi się na mózg i tam siedzą i każdy ciuch w moim przekonaniu nabierze dodatkowej urody w połączeniu z takimi botkami. Idealne mam już nawet w łiszliście od jakiegoś czasu, z zamówieniem czekam jednakże uczciwie do końca września.

Inaczej sprawa ma się z botkami, które zobaczyłam wczoraj w jednym sklepie i których chciałam Wam poszukać na stronie sklepu, ale po przejrzeniu 84 stron się poddałam, bo rzeczone botki są mianowicie całkowicie niedorzeczne. Ale to CAŁKOWICIE. I tylko tyle powiem, jeśli szaleństwo dopadnie mnie i zaślepi, to już Wam pokażę zdjęcie żywego obuwia.

 

Ogólnie to chyba dopadł mnie jesienny dół. Na razie malutki i nie bardzo głęboki, ale niestety czuję że ma potencjał.

komentarze 2 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    o, ładniusie. Jeżeli chodzi o Warszawę, to na pierwszy rzut oka nic mnie nie kusiło i spokój został zachowany, AŻ WTEM! zobaczyłam czarną skórzaną sukienkę, do niczego mi niepotrzebną, której nie będę miała gdzie założyć. Morał: kupuj botki!

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Co Ty mówisz, skórzane sukienki są BARDZO POTRZEBNE! A botki pewnie kupię, oczywiście…


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

