O prezentach

Niewykluczone, że zrobiłam wielką krzywdę Piłkarskiej Reprezentacji Polski, i z góry bardzo za to przepraszam, ale to naprawdę nie moja wina, że na urodziny podarowano mi koszulkę owej reprezentacji i ona się teraz przeze mnie nawet do mundialu nie zakwalifikuje. (Jak widać z wiekiem optymizmu mi nie przybywa.)

Kartka urodzinowa napisana przez moich ukochanych przyjaciół PO POLSKU przeszła ludzkie pojęcie. Nie będę świnia i zacytuje, co Wam będę rozrywki żałować. A, przy okazji ogłaszam konkurs na co autor miał na myśli, nagrodą jest ogórek i genewa.

POLSKA GOLA!!! YAK KLECHI? OGÓREK I GENEWA? POCHWA, GANG BANANÓW 🙂 CZĘŚĆ Z TWOJEGO KOGUTÓW NAUKI POLSKI, ŻYCZYMY WSZYSTKIEGO.

No i jak?

Osobiście muszę przyznać, że łzy płynęły mi ciurkiem, tak się śmiałam czytając powyższe dzieło. Szczególnie ciekawa jestem Waszej interpretacji zdania z kogutami, oraz bardzo wzruszył mnie fakt, że życzą mi WSZYSTKIEGO.

 Bryle oraz szminka to też prezenty.

 

Komentarzy 8 so far »

  1. 1

    próbowałam wykminić bez powodzenia. kogutów nauki swoją drogą, ale ‚pochwa, gang bananów’ brzmi tak, że zacukać się można w obawie 🙂
    a że życzą wszystkiego – no, to nie ma nad czym dyskutować, piękna rzecz!

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Ciepło ciepło… 😀

  3. 3

    barakuda_k said,

    jak leci i dalej sie poddaje 🙂

  4. 4

    Agnieszka said,

    kursu języka polskiego? w tak w ogóle to najlepszego, w szczególności 100 lat z takimi przyjaciółmi! I znowu przestałyśmy być równolatkami 😉

  5. 5

    szminka ładnego koloru, taka malinowa (?) 🙂

  6. 6

    Mariposanegra said,

    @Agnieszka: Poczekamy do Twoich urodzin i znowu będziemy!

    @Pusta: skąd, więcej pomarańczowa 😀

  7. 7

    mary.mary said,

    mam pomysły, co to może znaczyć, ale sama się ich boję 🙂

  8. 8

    jaga1973 said,

    no i nie dodało kilka dni temu :/
    a napisałam, że okrutnie spóźniona (teraz to już przeokrutnie) też życzę wszystkiego 🙂 najlepszego oczywiście 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

