O tym że jestem miszczem

Skończyłam The Killing (moje życie straciło sens) i życzę sobie żeby Mandzia przyznała, że jestem miszczem. (Powiedziałabym więcej, ale nie chcę spojlerować, więc nie powiem.)

Tymczasem wrzesień nadszedł i znowu jestem zmuszona mieć urodziny. Zostało pięć dni, w praktyce cztery, gdyż zamierzam ŚWIĘTOWAĆ (cha cha cha) w piątek i trochę nie wiem, jak to logistycznie i organizacyjnie ogarnąć, gdyż nieszczęśliwym przypadkiem muszę chodzić do roboty. Na początek postanowiłam pomyśleć o tym jutro, i tak do czwartku, kiedy to wpadnę sobie w popłoch oraz panikę.

Na temat jesiennych trĘdów się nie wypowiem, bo jestem na odwyku. Postanowiłam sobie nic nie kupić do października, i udaje mi się od trzech tygodni, kiedy to zakupiłam sobie torbę. (Zara w Hiszpanii tania.)

To tyle. Dawno słitfoć nie było, to będą.

Wyżej wymieniona torba

Wyżej wymieniona słitfocia

Komentarzy 5 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    Połową miszcza, może być? 😀

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Oooooooooooooooooooooo, a dlaczego połową??? Dość mam połowy rocznicy, połowy mnie na zdjęciu…

  3. 3

    Mandarynka said,

    Nojakto. Odgadnięto połowę zagadki „kto zabił”, a zasadniczo nawet nie „kto zabił”, lecz !!!SPOILER ALERT!!!! „kto brał współudział lecz bez premedytacji”

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Dobra, zgadzam się odnośnie połowy, mniej natomiast odnośnie bez premedytacji. Owszem, premedytacji było brak w sensie samej osoby ofiary, ale samochód był pchany definitywnie w celu zabić…

  5. 5

    Mandarynka said,

    niech będzie. Trzy czwarte. 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

