O koncercie

Więc ten koncert.

Bilety Plan udania się nań mieliśmy wszyscy, nie mielieśmy natomiast godziny ani miejsca zbiórki, więc wyjątkowo postanowiłam wykazać się hiszpańskim LOTOSIZMEM, powtórzyć sobie głośne OMMMMMMMMMM i zaniechać jakiejkolwiek inicjatywy w tej kwestii. W tym duchu, do osiemnastej oglądałam The Killing, potem spokojniutko poszłam pod prysznic i telefon od Tego odebrałam o 18.39 (drugi, pierwszego nie usłyszałam bo właśnie uzdatniałam sobie nogi i depilator mi warczał). Telefon brzmiał jak następuje:

Ten: Cześć… To co, gotowa jesteś?

Ja (spoglądając na własny dół przyodziany jedynie w gacie, bynakmniej nie gotowy): Nie.

Ten (z lekką konsternacją): Nie…? 

Ja:  A to to się nie zaczyna o ósmej?

Ten: O ósmej. Za półtorej godziny… To o której będziesz gotowa?

Ja: Mmmm… kwadrans po siódmej?

Ten: Okej, wystarczy. Bo ja jeszcze muszę BILET KUPIĆ.

Po spokojniutkim wypiciu piwka na ławce, daniu się usłyszeć w promieniu 20 kilometrów (było nas tam z 6 damskich i hiszpańskojęzycznych jednostek) weszliśmy o 20.30. Koncert zaczął się o 21.30. Wyskakałam się za wszystkie czasy, a jak wyszłam, włosy miałam całkiem mokre, muzyka bowiem okazała się być mieszanką metalu i rapu, do skakania doskonałą.

A. Alarm odwołany. Zmącone wody się wyklarowały.

A lotosizm mi się całkiem podoba.

W odróżnieniu do meksykańskiego akcentu.

 

 

PS Nie ma to jak kac w środę.

1 Response so far »

  1. 1

    barakuda_k said,

    zazdroszcze koncertu w duseldorfie, bo sie wybieralam do berlina, ale mnie bilety wykupili 😦
    a z meksykanskich skladow to znam brujerie, ale to grind core i mogloby sie nie podobac o np. to http://www.youtube.com/watch?v=V-ZkubKW72M&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9D3bPIXJJ-1Qf2wqXn82G4K


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

