O siłowni

Siłownia dostarcza mi emocji.

Albo nie, nie siłownia. PRZEBIERALNIA.

Nie jest to bowiem żaden hipsterski ogromny fitness center, pełen naoliwionych samców, przesyłających w licznych lustrach buziaki swoim bicepsom, a mały klubik w rodzinnym klimacie, dobrze wyposażony i z profesjonalną opieką, w którym trenerzy są nieustająco obecni i pozdrawiają ćwiczących po imieniu, i, tu zbliżamy się do sedna sprawy, odwiedzany głównie przez seniorów przybyłych na rehabilitację. A źródłem moich emocji jest fakt, że niemieckie staruszki najwyraźniej mają bardzo rozwinięte skłonności do ekshibicjonizmu.

Bo nie wiem, jak inaczej wytłumaczyć fakt, że z LUBOŚCIĄ spacerują sobie nago po damskiej przebieralni. Serio, osobiście nie mam nic przeciwko nagości oraz wiem, że kiedyś będę wyglądać tak jak one (choć chowam w sobie odrobinę nadziei że NIE CAŁKIEM jak one, bo jednak sport zaczęłam uprawiać 30 lat wcześniej), ale czy naprawdę trzeba chodzić od szafki do ławeczki, od ławeczki do szafki, od szafki pod prysznic I Z POWROTEM nago???? Abstrahując już od walorów estetycznych tego widoku, czy ja muszę wiedzieć, jaki kolor owłosienia łonowego ma każda z babć??? Od czasu jak zobaczyłam jedną z rudym, nie mogę pozbyć się tego widoku sprzed oczu. Naprawdę nic mnie dawno tak nie krępowało, do przebieralni wchodzę z wzrokiem wbitym w podłogę i staram się nie podnosić go wyżej niż na wysokość zamka od szafki, na boki nie patrzę w ogóle, a prysznica nie wezmę tam W ŻYCIU. Na szczęście nie muszę, gdyż siłownia znajduje się 7 minut ode mnie z domu, i chodzę tam prawie przebrana, a prysznic biorę we własnej łazience.

Osobną kategorię stanowią babcie podnoszące ciężary w pełnym makijażu łącznie z wiśniową szminką, ufryzowanej koafiurze i polo od ralpha laurena, ale to chyba nie są te nudystki. (Ale na pewno nie wiem, bo mówię, że nie podnoszę wzroku ponad zamek od szafki)

Dobra, to idę na siłownię.

Komentarzy 8 so far »

  1. 1

    sophie said,

    o matko!

  2. 2

    frotka said,

    luzaczki
    wiesz, że mnie to nie rusza? 😉

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Sophie: Moje słowa…!

    Frotka: Mnie zwyczajnie krępuje i nie wiem gdzie oczy podziać. Cała reszta to not maj biznes, ale dlaczego mnie się ten widok narzuca wbrew mojej woli, ja się pytam??

  4. 4

    barakuda_k said,

    a to jest kwestia mentalnosci raczej. niemieckie plaze naturystow swiadcza o tym najlepiej. i albo powinnas to przyjac na klate, albo zmienic silownie 🙂

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Obawiam się że masz rację.
    Asiłowni nie zmienię! (Siedem minut od domu!!) W sumie po co mi patrzeć na boki…

  6. 6

    Kasia said,

    ale fajny wpis:-)))na kazdej siłce to samo. u nas jeszcze byla pani sprzatajaca, ktora wchodzila i do meskiej szatni bez krępacji, w celu sprzatania oczywiscie. a zawsze trafila na jakichs przebierajacych sie czy pluskajacych sie pod prysznicem. jej to nie ruszalo, ale ponoc faceci protestowali.
    maz mowil, ze w meskiej szatni, tez golizna z kazdej strony, nikt sie nie okrywa,laze dokladnie jak opisane przez Ciebie kobiety, a zdarzaja sie i akcje typu depilacja(klaty tez, ale nie tylko..;-)

  7. 7

    belong said,

    I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice
    quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one nowadays.

  8. 8

    Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO?

    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
    seeing very good success. If you know of any please share.
    Thank you!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

