O tym że jestem zniesmaczona

A mianowicie ostatnim sezonem Mad Menów – NO CO TO MA KURDE BYĆ. Don przemieniony w pantoflarza, idzie do burdelu z kumplami i jako jedyny grzecznie siedzi przy barze a chętne kandydatki zabija (JESZCZE SIĘ OKAŻE, czy aby tylko we śnie, ja optuję, że nie tylko), Peggy będąca Donem w spódnicy (gdyż samemu Donowi aż do szóstego odcinka udało się nie przepracować ani pół minuty), a co najgorsze, ale to NAJGORSZE, Betty Draper przemieniona w tłustego, rozlazłego potwora. Do dziś (czyt. szóstegoo odcinka) nie mogę otrząsnąć się z szoku. To jest zwyczajny brak szacunku dla wiernych fanów, OT CO.

Z innych tematów to do Hiszpanii lecimy na długi weekend, Ten i ja, nie żeby to miało JAKIEKOLWIEK ZNACZENIE, zwyczajnie lecimy na plaży spędzić trzy dni, a trzy wieczory siedzieć na tarasie z dżintonikiem w ręku i oglądać spektakularny zachód słońca. (Ten zachód słońca to reklamują na stronie hotelu jako największą akrakcję powyższego). A wszystko to na razie dość teoretycznie, gdyż Ten wczoraj wziął i skręcił sobie kostkę. I trochę nie wiem, czy kombinować dalej te plażowe ałtfity, czy lepiej rozejrzeć się za gustownym mundurkiem pielęgniarki.

A z jeszcze innych tematów to ściągnęłam sobie Instagram, wciągnęłam się w owy bez reszty, i postanowiłam Was tu teraz regularnie uszczęśliwiać zdjęciami. O.

Balkonia. Wbrew pozorom MAM NA SOBIE STANIK.

Żółty arbuz!

Wczorajszy outfit (ostrzegałam!)

Komentarze 2 so far »

  1. 1

    barakuda_k said,

    mnie tam te outfity nie przeszkadzaja , wrecz przeciwnie 🙂
    a zolty arbuz jest gorszy od czerwonego 🙂
    jeja 3 dni (i 3 noce ) w hiszpanii – c u d o w n i e: hola! como estas 🙂

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Popieram, żółty dużo gorszy!!!

    Najgorzej, jak do środy moje havaianas nie dotrą!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

