O sukcesie

W sobotę komitet organizacyjny w osobie ob. Yary, ob. Rosy z ob. mnie odniósł spektakularny sukces urządzając podwójną urodzinową imprezę niespodziankę dla Heleny oraz Irune. Sukces bazował głównie na kłamaniu jak z nut bez mrugnięcia okiem, ani najmniejszego zająknięcia, co samo w sobie jest właściwie dość niepokojące, gdyż od wczesnego piątku ani słowo prawdy nie wyszło z naszych ust na temat spędzenia sobotniej nocy. Równie spektakularny był też kac, jaki prześladował mnie w niedzielę, mój żołądek postanowił najwyraźniej nie być gorszy i też urządził sobie imprezę taneczną w rytm tego utworu. Dobrze i z całego serca Wam radzę, we własnym dobrze pojętym interesie nigdy nie powierzajcie osobnikom męskim zakupu alkoholi na imprezę.

Nie wiem doprawdy ile mi zajmie dojście do siebie po tym weekendzie, ale kurde, wspominając twarze dziewczyn w momencie zapalenia światła i wrzaśnięcia SORPRESA!!!!! nie mam wątpliwości że WARTO BYŁO.

Zaskoczone solenizanki i ja.

Dwie trzecie komitetu organizacyjnego czyli Yara i ja.

Hele i jej prezent.

Niewątpliwie najlepsze zdjęcie z całego albumu. (W tajemnicy wyznam Wam, że na zdjęciu oprócz Yary widnieje wymieniony w poprzednich wpisach ten 8 lat młodszy)

komentarze 4 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    No niezły. Różnica wieku nie rzuca się w oczy. Rzuca się za to narodowość, na oko południowa. Czy temperament również?

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Narodowość hiszpańska, i to z południa, temperament jak najbardziej takoż. A oprócz tego eksplozja optymizmu i dobrego humoru.
    Ale ten wiek!….

  3. 3

    barakuda_k said,

    wiek, wiek.. 8 lat roznicy to nie 20 😉 jesli jest dojrzaly emocjonalnie, to jaki problem?! kolega ma panne 15 lat mlodsza i ma sie dobrze 🙂 w ogole nie wyczuwa sie roznicy w kontakcie. panna jest bardzo dojrzala, smiem twierdzic, ze nawet dojrzalsza od niego 🙂 szkopul tylko w tym, ze jak stanie obok mnie, to mnie denerwuje ta swoja swiezoscia 😀

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Już chciałam napisać, że wolałabym 8 lat w przeciwną stronę, jak Pan bóg przykazał, ale dochodzę do wniosku, że jednak nie. Na myśl że miałabym przyprowanić 8 lat starszego pana do moich przyjaciół, którzy, pomijając Viki i Yarę, jak jeden mąż są sporo młodsi, dostaję ataku głupawki.
    …Najwyraźniej sama jestem NIEDOJRZAŁA.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

