O tym że nihil novi

Wczoraj wieczorem poszłam do Viktorii Be i w wyniku powyższego nie wiem już czego chcę, czego nie chcę, ani tym bardziej czego powinnam chcieć. Czy osiem lat różnicy (osiem!) to dużo, czy zgoła nic. Nie wiem, czy pewne zachowania przypominają mi Irlandczyka, czy też raczej to, jaki NIE BYŁ ten od jednego kierunku ruchu, sprawiając, że odbija mi się on znowu bardzo gorzką czkawką.

Innymi słowy nihil novi, zamiast napawać się pozycją perły w naszyjniku i śmierdzącego jajka, znowu znajduję powód do nadwyrężania sobie mózgu.

PS A Viktoria Be, po włożeniu wina do zamrażarnika żeby się szybciej schłodziło, skontrolowaniu stanu schłodzenia po półgodzinie i stwierdzeniu że nic się nie zmieniło, a co gorsza reszta produktów też jakby ciepława, odkryła że lodówkę miała odłączoną od prądu. Gdyby nie to wino, kto wie, kiedy fakt wyszedłby na jaw. Dziękujemy Ci wino!

komentarzy 6 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    A w które te osiem lat?

  2. 2

    Mariposanegra said,

    No właśnie w te niewłaściwe…

  3. 3

    Mandarynka said,

    No jak ktoś lubi to chyba nie ma przeciwwskazań, jeden przykład siedzi na ołpenspejsie po mej lewej, drugi plecami na skos, twierdzą że jest spoko. Ja tam się cieszę, że nie wszyscy lubią starszych panów – więcej dla mnie :))

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Mogę zrozumieć że ktoś lubi starszych panów, ale starsze panie?????

  5. 5

    barakuda_k said,

    kurna! tez uderzam w dol i mam juz tego dosyc. chcialabym gustowac w facetach starszych ode mnie… kiedys mnie zamkna za uwodzenie nieletnich ;/
    wpis nizej: oczywista, ze w piptolach nad jezioro. jakos do tego jeziora trzeba dojsc 🙂

  6. 6

    Mandarynka said,

    Terapeutka mojej przyjaciółki twierdzi że to wszystko przez naszych tatusiów i niestety walka z upodobaniami jest walką z wiatrakami. Kuerva.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

