O sprawach naprawdę istotnych w życiu

Magisterka magisterką, czas powrócić do spraw NAPRAWDĘ ISTOTNYCH w życiu.

Takich jak wiosna i zbliżająca się zmiana garderoby.

Osobiście zakupiłam sobie kopertóweczkę z jedną stroną z czarnej skóry, a drugą z (bardzo) różnokolorowych cekinów. (Najwyraźniej odczepienie się od cekinów będzie u mnie długim i skomplikowanym procesem.) Niezwykle wesołą i optymistyczną oraz ogólnie porządnie bijącą po oczach. Doskonałą. W dalszej kolejności rozważam białą koronkową spódnicę, ale ta pewnie rozwiąże się sama przez się, bo za każdym razem jak idę ją odwiedzić w celu zintensyfikowania rozważań, spódnic wisi na rurce coraz mniej. Jeśli chodzi o buty natomiast, to kompletnie nie mam pomysłu – sandałów mam na celowniku co najmniej dwie przepiękne pary (obie wyglądają na potwornie niewygodne i w ogóle nie wyobrażam sobie, jak można w czymś takim chodzić), ale przecież nie wskoczę z kozaków w sandały, nie?…

A na głowie mam od przedwczoraj przemiłego pudla, z którym trochę nie wiem co zrobić. (Jak również z innym takim tematem, ale ja nie o tym miałam.)

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    to może ja Cię zainspiruję swoim jeszcze nie rozdziewiczonym, obcas wprawdzie mizerny, ale KOLOR!

    http://tnij.org/po69

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Taaaaaaaa. Mam jedne w takim kolorze. Od ubiegłego roku i też nie rozdziewiczone, bo nie da się w nich chodzić.

    …Chyba powinnam PRZEMYŚLEĆ SWOJE POSTĘPOWANIE odnośnie zakupu butów….

  3. 3

    Barbarella said,

    Ja nie wiem, czy czasownik „myśleć” się łączy z rzeczownikiem „buty”.

    Ja na przykład, nie chwaląc się, nie mam specjalnych problemów z inteligencją, ale jak przychodzi do butów, to mam w szafie około 3 razy więcej butów DO OGLĄDANIA, niż do chodzenia. Więc to chyba taki bardziej globalny problem jest.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

