O Tłustym Czwartku

Śniło mi się, że ten od jednego kierunku ruchu chciał mnie pocałować i w tym momencie zaczął wymiotować.

Moja podświadomość doprawdy NIE MUSI dawać mi aż tak wyraźnych znaków, jej przekonanie o mojej tępocie zdegustowało mnie wielce od samego rana i jestem dzięki temu w bardzo złym humorze!

A tu pawia muszę zaraz na spacer wyprowadzić. Trzymajcie kciuki, coby mi sztuczne rzęsy nie odpadły.

To lecę, bo dżin na śniadanie trza kupić.

PS Doprawdy polskie tradycje tłustoczwartkowe i licytowanie się na ilość spożytych pączków są cokolwiek zdrowsze niż tutejsze łażenie w karnawałowym kostiumie cały dzień i picie alkoholu od śniadania…

komentarzy 5 so far »

  1. 1

    Mandarynka said,

    pokaaa fotę w pawiu….

  2. 2

    Barbarella said,

    Picie alkoholu do sniadania bdb. Szczególnie cava się nadaje.

  3. 3

    barakuda_k said,

    zdecydowanie wolalabym pic do sniadania, niz jesc paczki w pracy 🙂
    a propos poprzedniego wpisu, to wlasnie zamowilam dla syna koszulke barcy, przyleci do nas 10 marca 🙂

  4. 4

    Mariposanegra said,

    O kurde! A gdzie można zamówić?????

  5. 5

    barakuda_k said,

    zamowilam u znajomych – przyzwioza z Barcy 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

