O walizce i dumaniu

Bardzo długo łudziłam się, że tego się jakoś uda uniknąć, nie wiem, cud się stanie na miarę stoliczku nakryj się, albo nie dożyję do kluczowej daty na przykład, naprawdę miałam nadzieję, że COŚ SIĘ STANIE i dłuuuuuuuugo odsuwałam myśl o wiszącym nade mną obrzydlistwie. Ale pomału nawet dla mnie staje się jasne, że nic z tego, guzik z pętelką, chała. Cudu nie będzie, BĘDĘ MUSIAŁA SPAKOWAĆ WALIZKĘ. I to wkrótce. Jutro, ściśle biorąc. A przedtem, co gorsza, zastanowić się, co do walizki włożyć i to uprać. (Nie znoszę pakować walizki, nie potrafię pakować walizki, zawsze to co wezmę do walizki pasuje do siebie jak pięść do kożucha, dlaczego nie ma samopakujących się walizek???)

Z okazji zbliżającego się czasu podsumowań natomiast tak sobie dumam i dumam nad tym, co właściwie musiałoby się stać, żebym zaczęła uważać mijający rok za chujowy. Bo ten obecnie mijający wydaje mi się mimo wszystko lepszy od poprzedniego, jak każdy przed nim z resztą, co w końcu jest moim standardowym życzeniem, dla mnie samej i dla innych. Więc nie wiem.

Ale to pewnie lepiej.

Komentarzy 7 so far »

  1. 1

    caerme said,

    Ja Cię mogę spakować, chcesz? Nieskromnie powiem że jestem absolutnym mistrzem świata w pakowaniu, rekord to dwie minuty, 45 sekund o czwartej nad ranem – i miałam wszystko co potrzebne! 😉

  2. 2

    synafia said,

    A gdzie Ty z tom walizkom?

  3. 3

    Mariposanegra said,

    @Caerme: Chcę! Bardzo chcę! Jeszcze jak chcę!

    @Synafia: Jak to gdzie, do Polski! Do domu! Do tatusia! Ajm drajwing hom for krismes 😀

  4. 4

    synafia said,

    Cudnie cudnie, niechże Cię zatem uściskam 🙂

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Bardzo chętnie 🙂 Kto wie, może w lutym zahaczę znowu o Wawę i uda się personalnie! Jak mi się marzy spotkać Was wszystkie!

  6. 6

    synafia said,

    No byłoby przepysznie! To dawaj koniecznie znać 🙂

  7. 7

    aselniczka said,

    Oooo! Jak mi nie zahaczysz o łykend zajęciowy to koniecznie! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

