O bodźcach

Coś okropnego, ostatnie złamanie serca najwyraźniej zrobiło mi źle na dżumę butną: Asos wczoraj pomachał mi przed nosem 40 procentami na buty i o zgrozo, NIC MI SIĘ NIE PODOBA. Chociaż możliwe, że powinnam dać im jeszcze jedną szansę, bo wczoraj, po tym prosecco, tych kartoflach, tym mejlu, tych łzach oraz tym pójściu spać o drugiej w nocy to ja miałam worki pod oczami i przedstadium dżdżownic (oraz korektor nałożony w ilościach przemysłowych), ględziłam bez ładu i składu, plątały mi się języki obce oraz byłam OBOJĘTNA NA WSZELKIE BODŹCE. Jedynym bodźcem, który na mnie działał, była żona Dextera Rita, i był to bodziec ZDECYDOWANIE negatywny.

Dziś natomiast urządziłam sobie sobotę i chyba będę murem siedzieć w domu, bo ma przyjść moja ostatnia szansa na bycie gwiazdą betlejemską czyli paczuszka ze złotą spódnicą nie_z_cekinów. (Jak ta też nie zadziała, idę w worku po kartoflach, postanowione.)

______

O kurde. Nowy mejl od Asosa. Dalsze 20% na wszystko!!

Komentarzy 6 so far »

  1. 1

    caerme said,

    Rozumiem doskonale bodziec związany z Ritą. Takich rzeczy się po prostu NIE ROBI!

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Uh, na razie nie wiem jeszcze JAKICH RZECZY, bo jestem w trzecim odcinku czwartego sezonu, ale zgadzam się, nie robi się!

  3. 3

    K. said,

    co do Rity, to… a nie, nie wolno spojlerowac;-))
    Ale babsko irytujace i nie wiem skad Dexterek mial te poklady cierpliwosci w sobie..

  4. 4

    barakuda_k said,

    buty kupuje na javari.co.uk i jestem baaaardziej niz zadowolona. na asosie, jest suaby wybor. znizki czasami tez daja solidne 🙂 przyjaciolce wymarzone czarne huntery glossy kupilam za 36funciorow
    teraz mam zajawke na irregular choice 🙂 juz kupilam sobie model zubes zielony metalic za 40funciorow i oraz butki noeosens model pinot noir/ tinted black – sa zajebiaszcze

  5. 5

    Mariposanegra said,

    Ja asosa kocham wiernie i oddanie, szczególnie za szybką i bezpłatną przesyłkę oraz zwrot. Fenomenu Hunterów w tym życiu już nie zrozumiem, no bo jak można płacić grubą kasę za GUMIAKI????

    Zubesy fajne, te drugie za to dla mnie trochę za mroczne jakby.

  6. 6

    barakuda_k said,

    przesyłka bezpłatna i u mnie, czyli w kraju zazwyczaj po 4 dniach. place paypalem:) na asosa bezplatna potrafie czekac do 10 dni nawet.
    zwroty? a jakze, do 365 dni, ofkors butów nieużywanych 🙂
    zajrzyj naprawdę warto 🙂
    gumiaki 🙂 mam tretorna, bo duzo po lesie chodze a one sa z gumy kauczkowej (jak karaluchy – maja wytrzymac wszystko i jeszcze wiecej ) i lubie isc pod prad 🙂
    poka fote spodnicy jak przyjdzie 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

