O tym że papież jest facetem

Chciałabym poinformować, że zbieranie się do kupy wychodzi mi TAK SOBIE – przez wczorajszy dzień doszło mi na oko 7 zmarszczek, a wczorajszy wieczór wygładził zaledwie pięć, więc ja nie wiem. Wciąż jestem na (niepożądanym) plusie. (Czy ktoś wie, gdzie się tęn nerwowy zwój wyłącza???)

Czy Wy też tak macie, że ZAWSZE jak sobie wymyślicie konkretną odzież na konkretną okazję, i z całym spokojem, bez 3 godzin wyprzedzenia czasowego, zaczynacie się ubierać, bo przecież już wiecie W CO, okazuje się że wcale a wcale Wam się to nie podoba, absolutnie do siebie nie pasuje, a Wy wyglądacie jak baleron lub kaczka, tyłek macie rozmiarów gdańskiej szafy trzydrzwiowej i w ogóle nie wiecie jak Wam taki idiotyczny zestaw mógł przyjść do głowy??? Bo ja tak mam. I wczoraj jak za dziesięć siódma furcząc prochowcem leciałam do spożywczego po czarne skarpetki, bo akurat nie miałam żadnych pod ręką, a do moich (okropnie niewygodnych) szarych botków na szpili, które jako JEDYNE pasowały do zaimprowizowanego outfitu, nadawały się wyłącznie czarne skarpetki, wcale nie było mi jakoś szczególnie wesoło, bo wyjść musiałam o siódmej. A potem lało jak z cebra, ja byłam ubrana za ciepło jak na tę restaurację, a azjatycki kelner co pięć minut dolewał nam wina. A potem na to wino wypiłam jeszcze piwo w innej knajpie, i okazało się to nie bez wpływu na konwersację:

On: (filozoficznie) Bo Wy kobiety macie dużo więcej taktu i wyczucia w kontaktach międzyludzkich i…

Ja: (przerywając niegrzecznie) A papież jest facetem…

Do teraz nie wiem, co ja chciałam przez to powiedzieć.

Komentarze 4 so far »

  1. 1

    aselniczka said,

    Tak, zdarza mi się, niestety całkiem często..

    Szkoda, że nie mamy papieżycy. Uwielbiam słowo „papieżyca”.

  2. 2

    synafia said,

    Mieliśmy raz jeden papieżycę Joannę, ale długo nie pociągnęła biedaczka.

  3. 3

    aselniczka said,

    No wiem, wiem.. Ale fajnie by było mieć znowu.
    Wyobrażacie sobie Polaków? „Ta papieżyca nie jest moją papieżycą!”

  4. 4

    synafia said,

    Albo wręcz tłum skandujący „Papieżyca- wampirzyca!” 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

